"Sprawny dojazd" - na jakim etapie jest ten program?

1. Data: 2008-07-07 17:40:27

Temat: "Sprawny dojazd" - na jakim etapie jest ten program?
Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wiecie na jakim etapie jest program PFRON-u "Sprawny dojazd"?
Pozdr. Piotr

2. Data: 2008-07-08 10:58:53

Od: Morian <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponoć ciągle czekają na pieniądze, być moze zmieni się coś w terminie
sierpień - wrzesień :(

Wkurzające...

3. Data: 2008-07-09 08:48:27

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba wszystko jest na dobrej drodze... Dostałem wczoraj z PFRONu
pismo, że do poprawności złożonego przeze mnie wniosku, muszę
uzupełnić jeden załącznik.
Pozdr. Piotr

4. Data: 2008-07-10 08:55:34

Od: Morian <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A kiedy składałeś wniosek? Zapewne przed końcem kwietnia? Brawo dla
PFRON - 3 miechy rozpatrywania ...

Notabene mi takie pismo przyszło 3 tyg po złożeniu wniosku.

5. Data: 2008-07-10 19:08:43

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lip, 10:55, Morian <m...@t...pl> wrote:
> A kiedy składałeś wniosek? Zapewne przed końcem kwietnia? Brawo dla
> PFRON - 3 miechy rozpatrywania ...
Wysłałem dokładnie w sobotę 29 marca, niepotrzebnie się spieszyłem bo
program przedłużono o kolejny miesiąc.
Ale to pismo z PFRONu z prośbą o uzupełnienie załącznika - myślę, że
to dobry znak...
Pozdrawiam Piotr Grela

Polecam Poczytać!!!!
niepełnosprawni intelektualnie - nowa szansa?
równość via PKP
Telepraca. Jakie formalności ?
II grupa i praca w 2 firmach..