równość via PKP

1. Data: 2008-07-03 04:29:50

Temat: równość via PKP
Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak widać w PKP wszyscy są traktowani jednakowo... Czyli olewani ;)

http://wyborcza.pl/1,75478,5420156,Niepelnosprawny_p
osel_zaklinowany_w_pociagu.html

Pozdrawiam

PrzemekK

2. Data: 2008-07-03 12:10:34

Temat: Re: równość via PKP
Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sam muszę co kilka dni 100 km w obie strony jechać na wózku (handbiku)
do matki do szpitala bo nie mam jak wjechać do pociągu.
Tam gdzie jeżdżą pociągi typu "piętrus" lub "żółtek ETZ" -
wystarczyłby kilkumetrowy nasyp rampa na peronie abym mógł dostać się
do pociągu bez pomocy innych, ot cała filozofia.

Pozdrawiam Piotr

3. Data: 2008-07-03 13:42:02

Od: "Mr.FX" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak widać w PKP wszyscy są traktowani jednakowo... Czyli olewani ;)
> http://wyborcza.pl/1,75478,5420156,Niepelnosprawny_p
osel_zaklinowany_w_pociagu.html

Wszystkie te, finansowane ze środków UE, telewizyjne reklamy
poswięcone "integracji" osób niepełnosprawnych wzbudzają, u ludzi
świadomych marnotrawionych pieniędzy, odruch wymiotny.

Osobiście uczestniczyłem w wielu spotkaniach, konferencjach itd.
poświęconych środkom z UE, EFS itp. i niestety wszystkie je można
podsumować, jako, przepraszam za wyrażenie - pierdolenie o niczym,
za pieniąde podatników. Wszystkie te "mądre" i pełne "troski"
przemówienia, omawiające unijne dotacje na niepełnosprawnych można
podsumować w następujący sposób: Unia Europejska chętnie
i z przyjemnością daje niepełnosprawnym pieniądze na wódkę
(oficjalnie organizacja imprez "integracyjnych") ale na dostosowanie
peronów i pociągów, aby niepełnosprawni nie musieli siedzieć w domu,
pieniedzy dać nie może (bo perony nie są własnością powiatu/miasta
tylko PKP, albo bo pieniądze są tylko na projekty "miękkie" a to
czego potrzeba osobom niepełnosprawnym to projekty "twarde" itd. itd..

Poziom hipokryzji, braku wiedzy, nieudolności, lenistwa i bezczelności
urzędników odpowiedzialnych za obecny stan rzeczy dąży do nieskończoności.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

4. Data: 2008-07-03 20:23:15

Od: belfer <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mr.FX pisze:
> [...]
>
> Poziom hipokryzji, braku wiedzy, nieudolności, lenistwa i bezczelności
> urzędników odpowiedzialnych za obecny stan rzeczy dąży do nieskończoności.

Coś też na temat tych reklam mogę dodać. Pracowałem w instytucji
państwowej wiele lat. Zachorowałem i mam postępujące inwalidztwo, ale
dalej starałem się pracować pomimo wielu barier architektonicznych. Gdy
dostałem znaczny stopień niepełnosprawności to pokierowany reklamami
zgłosiłem do kadr, że mam grupę. Gdy kadrowa przeczytała, że nadaję się
do zakładu pracy chronionej, byłem pierwszy do zwolnienia (pomimo 20
letniego stażu pracy w jednej firmie). Dopiero ja musiałem jej
dostarczyć przepisy, że mogę pracować. Ale i tak elektryczny wózek
inwalidzki do pracy zafundował mi ktoś inny, a nie PFRON. ani
pracodawca. Jedynie zwolniono mnie z pracy w innych budynkach firmy, bo
4 piętro i brak windy. Ale różne progi pozostały
belfer

Telepraca. Jakie formalności ?
II grupa i praca w 2 firmach..
Renta Socjalna w Polsce & krajach zachodnych
prsba do osob z Warszawy
po co lekarzowi medycyny pracy dane o rencie ?