Renta Socjalna w Polsce & krajach zachodnych

1. Data: 2008-07-02 18:01:35

Temat: Renta Socjalna w Polsce & krajach zachodnych
Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak wiadomo, osoby które nigdzie nie pracowały, a są niepełnosprawne od
urodzenia lub niepełnosprawność powstała przed 18 rokiem życia, mogą się
starać o rentę socjalną, która tera wynosi ok. 450zł, jak wiadomo, taka
kwota na nic nie wystarczy, nie mówiąc już o jakimś wyjściu lub
wyjeździe, a jak jest z tym w krajach zachodnich, czy tak samo nędznie
jak w Polsce ??

2. Data: 2008-07-02 18:40:12

Temat: Re: Renta Socjalna w Polsce & krajach zachodnych
Od: ShrekPl <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lip, 20:01, Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote:
> [...]
> kwota na nic nie wystarczy, nie mówiąc już o jakimś wyjściu lub
> wyjeździe, a jak jest z tym w krajach zachodnich, czy tak samo nędznie

Nie porównuj i nie pytaj o takie rzeczy bo do niczego dobrego to nie
prowadzi.

3. Data: 2008-07-02 19:43:08

Od: Adam <N...@p...w.google> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 02 Jul 2008 20:40:12 +0200, ShrekPl <b...@g...com> wrote:

> Nie porównuj i nie pytaj o takie rzeczy bo do niczego dobrego to nie
> prowadzi.

We Francji jest to ok 520 euro.

Czyli właściwie tak samo nędznie.

--
Pozdrawiam Adam Pietrasiewicz -
http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi

4. Data: 2008-07-07 17:44:42

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajoma Niemka, polskiego pochodzenia otrzymuje rentę socjalną właśnie
w wysokości podanej przez Adama.
Poza ta tym ma darmowe świadczenie tj. nie płaci za mieszkanie,
przejazdy taksówkami... etc.
Pozdr. Piotr

5. Data: 2008-07-08 09:52:21

Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

a spółdzielnia lub inny zarządca domu nie składa wniosku o eksmisję,
czy co tam jeszcze ??

6. Data: 2008-07-08 15:05:05

Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

ciekawe, u nas tez mogłoby tak być, i jeszcze jak u nich jest z opłatami
za prąd , gaz , telefon , kablówka\TV-SAT , Intrenet , no i czy w ogóle
im wystarczy na normalne przeżycie od pierwszego do pierwszego ??

7. Data: 2008-07-08 17:55:03

Od: Adam <N...@p...w.google> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 08 Jul 2008 17:05:05 +0200, Gupik
> [...]

> za prąd , gaz , telefon , kablówka\TV-SAT , Intrenet , no i czy w ogóle
> im wystarczy na normalne przeżycie od pierwszego do pierwszego ??

Oczywiście, że NIE wystarcza, a poza tym apetyt rośnie w miarę jedzenia.
550 euro to jest mniej więcej tyle, co nasza renta socjalna. Nie da się za
to żyć.

8. Data: 2008-07-10 02:17:29

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok. 500 Euro w Niemczech to nie jest dużo ale gdy się ma darmowe
mieszkanie, inne usługi, leki, sprzęt rehabilitacyjny, prawdziwą
rehabilitację za darmo - to i "ichniejsza" bieda jest znośniejsza.
Miałem znajomego, który mieszkał i w Niemczech i też we Francji, we
Francji ON, bardziej zdana jest sama na siebie i na pomoc rodziny,
ewentualnie organizacji społecznych.
Pozdrawiam Piotr.

9. Data: 2008-07-10 02:23:06

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lip, 17:05, Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote:
> ciekawe, u nas tez mogłoby tak być, i jeszcze jak u nich jest z opłatami
> za prąd , gaz , telefon , kablówka\TV-SAT , Intrenet , no i czy w ogóle
> im wystarczy na normalne przeżycie od pierwszego do pierwszego ??

Jakby tak wejść do lodówki i poddać się hibernacji na 30 dni, były
problem z głowy, budzisz się
kiedy dostajesz rentę, opłacasz mieszkanie i prąd za lodówkę i
hibernujesz się na kolejne 30 dni.
Pozdr. Piotr

10. Data: 2008-07-10 07:45:32

Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakby tak wejść do lodówki i poddać się hibernacji na 30 dni, były
> problem z głowy, budzisz się
> kiedy dostajesz rentę, opłacasz mieszkanie i prąd za lodówkę i
> hibernujesz się na kolejne 30 dni.

Wyglada na to, ze niedlugo nawet na hibernacje w lodowce nie starczy renty.
Tak na marginesie to chcialbym miec te 520 Euro renty bo to prawie 2x wiecej
niz obecnie.

Leszek

> Pozdr. Piotr

prsba do osob z Warszawy
po co lekarzowi medycyny pracy dane o rencie ?
Przywiezienie rencistów z niemiec. Sytuacja dość dramatyczna - proszę o pomoc.
pytanie do mocno niepełnosprawnych
Parkowanie na trawniku...