glazura

1. Data: 2001-08-23 11:07:05

Temat: glazura
Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

podobno w nowowybudowanym budynku nie powinno się kłaść glazury przez kilka
pierwszych lat bo może odpaść
jak to wygląda naprawdę
niedługo wprowadzam się do nowego bloku i nie wiem czy powinnam położyć
glazurę czy nie

1. Data: 2001-08-23 15:12:24

Temat: Re: glazura
Od: "_Taunus_" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sunnta napisał(a) w wiadomości: <9m2nmg$b7f$1@news.onet.pl>...
>podobno w nowowybudowanym budynku nie powinno się kłaść glazury przez kilka
>pierwszych lat bo może odpaść
>jak to wygląda naprawdę

ja wlasnie niedawno odebralem mieszkanko - i polozylem glazure - zobaczymy
jak sie bedzie trzymac

a co do odpadania to glownie chodzi to, ze taki blok potrafi jeszcze przez
jakis czas osiadac - generalnie nie poleca sie zapraw ktore sa bardzo twarde
(np. u mnie gosc odradzal jakiegos tam Atlasa [nie pamietam oznaczenia] -
polecal Ceresita CM 11 - bo jest bardziej elastyczny [z tych "normalnych" -
bo sa oczywiscie jeszcze takie kleje elastyczne - ale one kosztuja duuuzo
wiecej])

pozdrawiam,
_Taunus_

1. Data: 2001-08-24 12:56:40

Od: "T.Zon" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

_Taunus_ napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
>Sunnta napisał(a) w wiadomości: <9m2nmg$b7f$1@news.onet.pl>...
>
>ja wlasnie niedawno odebralem mieszkanko - i polozylem glazure - zobaczymy
>jak sie bedzie trzymac

Nie mozna klasc na nie wyschniete w pelni tynki. Dobrze jest odczekac 4-6
tygodni.

Jak ma blok osiadac to i tak osiadzie predzej czy pozniej. Pekniecie jednej
plytki mozna spokojnie zlikwidowac wykuwajac plytke i wstawiajac nowa.

Ja polozylem 2 miesiace po otynkowaniu. Po roku uzytkowania nie ma sladow
pekniec, a blok polozony jest na bylym terenie stawu .

Pozdrawiam
Zonzi

1. Data: 2001-08-24 17:45:08

Od: "ewaem" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja polozylem 2 miesiace po otynkowaniu. Po roku uzytkowania nie ma sladow
> pekniec, a blok polozony jest na bylym terenie stawu .

Moj kolega mieszka w bloku wybudowanym 5 lat temu.. w tym roku popękały mu
(sąsiadom też) kafelki na podłodze w kuchni i łazience... blok nadal siada..

ewa

Sztuczna inteligencja jest lepsza od naturalnej głupoty
e...@p...com

1. Data: 2001-08-27 09:45:07

Od: "T.Zon" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewaem napisał(a) w wiadomości: <9m6450$qad$1@news.tpi.pl>...

>Moj kolega mieszka w bloku wybudowanym 5 lat temu.. w tym roku popękały mu
>(sąsiadom też) kafelki na podłodze w kuchni i łazience... blok nadal
siada..

U rodzicow pekaja mimo ze blok stoi ponad 20 lat ... zaczal sie przelamywac
w polowie a ma jakies 200 - 300 m dlugosci.

Pozdrawiam
Zonzi

1. Data: 2001-08-29 10:03:18

Od: "Darek Forma" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

POLECAM klej ATLAS PLUS
Użytkownik Sunnta <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9m2nmg$b7f$...@n...onet.pl...
> [...]
> pierwszych lat bo może odpaść
> jak to wygląda naprawdę
> niedługo wprowadzam się do nowego bloku i nie wiem czy powinnam położyć

Ariston
Łuki - niechciane
Co dolewaja malarze do farb?
Pralka Candy Activa 89 ACR
Co sądzicie o drzwiach i ościeżnicach Porty?