glazura drewnopodobna bądź drewno teak

1. Data: 2004-03-23 00:21:55

Temat: glazura drewnopodobna bądź drewno teak
Od: "Ania" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

czy wiecie gdzie mozna zakupić glazure na obudowę wanny w Warszawie
drewnopodobną? Chcieliśmy z użyć do tego celu drewno teak'owe bądź lapacho
ale chyba zdecydujemy się na glazurę. Łazienkę mamy zaprojektowaną z
udziałem drewna ciemnego w kolorze palisander. Czy ktoś może ma w łazience
zastosowane takie drewno? i jak służy? nie rozkleja się pod wpływem wilgoci?
podobno to są drewna odporne na wilgoć, jakie są wasze spostrzeżenia i
uwagi?

pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2004-03-23 07:59:41

Temat: Re: glazura drewnopodobna bądź drewno teak
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:
> witam,
>
> czy wiecie gdzie mozna zakupić glazure na obudowę wanny w Warszawie
> drewnopodobną?

Kiedyś taką kupiłam na Bartyckiej. Ale było to 6 lat temu. Moze jej już
nie być. Tam jest chyba największy wybór w W-wie. Może coś znajdziesz.

Pozdrawiam
Bea

1. Data: 2004-03-23 10:00:48

Od: "Ania" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedyś taką kupiłam na Bartyckiej. Ale było to 6 lat temu. Moze jej już
> nie być. Tam jest chyba największy wybór w W-wie. Może coś znajdziesz.
>

> Pozdrawiam
> Bea

Wybieram się tam zaraz, poszukam, a jaka jest w użytkowaniu? dobrze służy?
Ania

1. Data: 2004-03-23 13:50:30

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:

> Wybieram się tam zaraz, poszukam, a jaka jest w użytkowaniu? dobrze służy?
> Ania

Ja mam akurat na podłdzę. Imituje sosnowe deski. Parę osób w pierwszej
chwili się nabrało,
że to prawdziwe drewno. Droga była, dobrej jakości, więc spisuje się
bardzo dobrze. W kuchni parę ciężkich rzeczy na nią zrzuciłam i nie ma
nawet odprysku.

Pozdrawiam
Bea

1. Data: 2004-04-05 18:27:34

Od: "Monika Paluszkiewicz" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <e...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wilgoci?
> podobno to są drewna odporne na wilgoć, jakie są wasze spostrzeżenia i

Witam,

Ja wlasnie sie bawie w "malowanie" listewek drewnianych, ktore posluza
za dekory w lazience. Stosuje preparat do impregnacji, ktory
jednoczesnie daje kolorek (chcielismy wlasnie palisander, ale w koncu
wzielismy ciemny mahon - naprawde ladny odcien, nie za bardzo
"czerwony";).
Preparat mozna stosowac nawet do boazerii zewnetrznych, wiec pewnie
odpornosc na deszczyk ma;-), a takze do elementow wewnatrz. Oczywiscie
jak sie domyslam lepiej tego nie stosowac w miejsach, gdzie woda sie
leje stale/regularnie (np. sciany wewnatrz kabiny prysznicowej), ale w
innych miejscach to podobno ze spokojem.
Wyglada to super - glazure ogladalismy w roznych wydaniach i ciagle za
malo przypominalo drewno... Poza tym potrzebowalismy dosc waskie, ale
dlugie pasy, wiec bylby problem z pocieciem plytki.

Takie rozwiazanie zastosowali tez nasi znajomi (m.in. wlasnie w obudowie
wanny) i po 2,5 roku wyglada to to jak nowe.

pozdrawiam
monika

Czy ma ktoś ul pszczeli na zbyciu, pusty lub z pszczołami?
mały problem z czajnikiem bezprzewodowym
likwidacja grzejnika - argumenty
żaluzje drewniane
Jaką wybrać, czym zabezpieczyć płytę