likwidacja grzejnika - argumenty

1. Data: 2004-03-22 13:44:17

Temat: likwidacja grzejnika - argumenty
Od: "Misio" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcemy zrobić meble do kuchni. Po przeanalizowaniu chyba wszelkich
możliwości wyszło, że pasowałoby usunąć kaloryfer. Jak wspomniałem o tym w
administracji to powiedzieli, że nie wyrażą zgody bo były wcześniej takie
sytuacje i teraz niektórzy lokatorzy mają zagrzybioną ścianę (wpływa na to
duża wilgotność w kuchni i brak ogrzewania). Moje argumenty, że grzejnik
jest cały czas skręcony do zera nie pomogły.
Aha, usunąłbym ten grzejnik bez pytania o zgodę, ale mamy na nim załóżony
podzielnik ogrzewania.
Wybieram się na rozmowę do Spółdzielni i potrzebuję solidnych argumentów.

1. Data: 2004-03-22 14:37:28

Temat: Re: likwidacja grzejnika - argumenty
Od: "PaniDora" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misio wrote:
> [...]
> załóżony podzielnik ogrzewania.
> Wybieram się na rozmowę do Spółdzielni i potrzebuję solidnych
Życzę owocnych rozmów i proszę o ciąg dalszy bo czeka mnie to samo.
Jetem gotowa urżnąć kaloryfer, a żeberko z miernikiem trzymać w piwnicy
i dawać do odczytu tym co przyjdą.
Pozdrawiam
P.Dora

1. Data: 2004-03-22 15:36:37

Od: "prodak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jetem gotowa urżnąć kaloryfer, a żeberko z miernikiem trzymać w piwnicy
> i dawać do odczytu tym co przyjdą.

Koleś to praktykuje!!

1. Data: 2004-03-23 07:20:05

Od: "KasiaA" <k...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misio" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> Chcemy zrobić meble do kuchni. Po przeanalizowaniu chyba wszelkich
> możliwości wyszło, że pasowałoby usunąć kaloryfer. Jak wspomniałem o tym w
> administracji to powiedzieli, że nie wyrażą zgody

Współczuję postawy spółdzielni - ja zgodę na usunięcie kaloryfera w kuchni
dostałam od ręki. Sama byłam zaskoczona, ze tak gładko to poszło. A
wcześniej byłam nawet gotowa na zabudowanie grzejnika szafkami, byleby nie
mieć przepraw w spółdzielni.

Kasia

żaluzje drewniane
Jaką wybrać, czym zabezpieczyć płytę
malowanie boazerii
palnik
[reklama] czyszczenie dywanow, usuwanie roztoczy z kanap i materacow