Re: glinka zielona

From: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org>
Newsgroups: pl.rec.uroda,pl.soc.dzieci
Subject: Re: glinka zielona
Date: Wed, 31 Jul 2002 11:45:11 +0200
Sender: j...@p...onet.pl@host013.polisa-zycie.pl

Basia napisał(a) w wiadomości: ...

>wykonywania
>odpadów
>bentonitów
>

>moze nie wszystko to co wymieniłes robią z glinki zielonej...

yhm. tzw. glinka zielona to bentonit, a dokładniej zielona odmiana tej
glinki. zapomniałem dopisać, że ta "cudowna" glinka to także składnik
czopków i środek do klarowania wina ;-)))

A jeśli chodzi o urodę, to główne działanie bentonitu polega na dużych
możliwościach wchłaniania białek, tłuszczy. Wchłania kilkanascie razy
większą objętość łoju niz ilość, którą nakłada się na skórę! Dlatego jest to
taki dobry środek na trądzik i świecącą się przetłuszczającą skórę. Jednak
nie likwiduje on przyczyn tej dolegliwości, ale objawy (zresztą to chyba
najwazniejsze ;-))

>ps. cegly tez ludzie kiedys robili recznie z gliny;-)

nadal glina jest głównym składnikiem cegły, tu się niewiele zmieniło. ;-)

--
Pozdrawiam, Mariusz "Jaszyn" Łukasz | | /_\ / __||_ /\ \ / /| \| |