glisda ludzka

11. Data: 2001-04-26 19:21:39

Temat: Re: glisda ludzka
Od: "Beast" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Li" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
news:06fc01c0cdc4$6801b3c0$1dd44dd5@default...
> nie. Pamiętam, że w podręczniku "Parazytologia lekarska" lub jakoś tak
> było zdjęcie dziecka z glistą/ami wychodzącymi w okolicy pępka:-)

Powiedz ze zartujesz....

Igor

12. Data: 2001-04-26 19:28:30

Od: M...@w...pl (Marek Li) szukaj wiadomości tego autora

> Powiedz ze zartujesz....

Niestety nie. Pamiętam, że po parazytologii pierwszy raz miałem
"przymusowy" wegetarianizm:-)

Pozdrawiam,
Marek Li i Celina Judyta Li (M...@w...pl)
Kliknij w brzuszek Pajacyka, a pomożesz nakarmić głodne dziecko:
http://www.pajacyk.pl/index.php3

13. Data: 2001-04-27 08:01:25

Od: "Marcin" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Glista ludzka (Ascaris lumbricoides hominis) to występujący na całym
swiecie

A czy mozna byc nosicielem tego przez dluzszy czas i o tym nie wiedziec ???
Moze wszyscy nie jestesmy sami ?

14. Data: 2001-04-27 08:41:46

Od: La Luna <a...@z...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Apr 2001 10:01:25 +0200, "Marcin"
<i...@W...pl> wrote:

Witam

> A czy mozna byc nosicielem tego przez dluzszy czas i o tym nie wiedziec
??? > Moze wszyscy nie jestesmy sami ?

Oczywiscie ze mozna. Zdrowy, dobrze odzywiony czlowiek moze latami zyc
sobie w towarzystwie uroczych robaczkow, nawet o tym nie wiedzac.
Dowiaduje sie przypadkiem podczas rutynowych badan lub gdy ilosc
pasozytow jest tak duza, ze oslabia to organizm zywiciela. Lub gdy, jak to juz
napisano, glisty usadowia sie jakos dziwnie oraz tlumnie i spowoduja
problemy zdrowotne z tym zwiazane.

Pozdrawiam
Agnieszka
- [ http://www.zwierzeta.w.pl ] -
- [ ICQ UIN: 52521716 ] - [ E-Mail: a...@z...w.pl ] -

15. Data: 2001-04-27 08:43:29

Od: La Luna <a...@z...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 26 Apr 2001 18:41:25 +0200, e...@i...owg.pl (eclipse) wrote:

Witam

> w?druj? jelitami. np. do wyrostka robaczkowego lub przewodów
?ó?ciowych.

Tak wlasnie wiedzialam i to wydawalo mi sie logiczne, ale wolalam sie
upewnic. W koncu, cale zycie czlowiek sie uczy a i glisty moga miec swoje
tajemnice :)

Pozdrawiam
Agnieszka
- [ http://www.zwierzeta.w.pl ] -
- [ ICQ UIN: 52521716 ] - [ E-Mail: a...@z...w.pl ] -

selen (i chrom)
Tanoreksja ???
strona o lekach homeopatycznych???
Nadmierne wdęcia i ........... przykre tego konsekwencjw
Dna moczanowa