glosny wentylator w kuchni

1. Data: 2012-06-19 15:57:46

Temat: glosny wentylator w kuchni
Od: "adam" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam zamontowany w kuchni wentylator 3 biegowy Helios.
Wentylator musi ciagle pracowac na pierwszym biegu. Niestety od pewnego
czasu zaczal glosno pracowac.
Probowalem go czyscic na wszelkie sposoby, ale nie pomaga. Sadze, ze glosno
pracuje wirnik silnika (lozysko jakies?), ale niestety nie mam tego jak
sprawdzic.
Macie jakis pomysl jak to wyciszyc?
Dzieki, pozdrawiam
Adam

2. Data: 2012-06-19 18:44:33

Temat: Re: glosny wentylator w kuchni
Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adam" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Probowalem go czyscic na wszelkie sposoby, ale nie pomaga. Sadze, ze
> glosno pracuje wirnik silnika (lozysko jakies?), ale niestety nie mam tego
> jak sprawdzic.

No my tym bardziej tego nie sprawdzimy. :-)

Jak się da to wymień łóżyska.

3. Data: 2012-06-19 22:36:20

Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

nom <n...@u...gazeta.pl> napisał(a):

> Użytkownik "adam" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> No my tym bardziej tego nie sprawdzimy. :-)
>
> Jak się da to wymień łóżyska.

W tego typu wentylatorach są łożyska ślizgowe ze spieków metali. nie istnieją
części zamienne bo wymiana jest niemożliwa w warunkach domowych.
Charakterystyczne dla zuzytego łożyska jest to że jak wentylator jest jakiś
czas wyłączony i go włączyć to odgłosy są niesamowite. Warczy, wyje, coś
stuka. Po chwili się uspokaja.

Cheap A&F T-shirts Burberry T-shirt Armani T-shirt LV T-shirt D&G T-shirt ED Hardy T-shirt CK T-shirt G-Star T-shirt Prada T-shirt Gucci T-shirt Lacoste T-shirt POLO T-shirt www.BuyGoodGoods.com
płytki wielokątne gdzie kupić ?
Katastra!
Piekarnik Siemens HB43AT540E a HB43GT540E
Armani Sunglass burberry Sunglass Cartier Sunglass Cavalli Sunglass Chanel Sunglass Coach Sunglass Dior Sunglass D&G Sunglass ED Hardy Sunglass Fendi Sunglass Ferragamo Sunglass Wholesale www.BuyGoodGoods.com