główkowanie

81. Data: 2009-03-15 15:18:49

Temat: Re: główkowanie
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>
1...@4...net

[...]
> Kiedyś się to zmieni - na ziemiach "odzyskanych" będziemy mieli
> daleko do kościoła...

Zabrzmiało złowieszczo.

Saulo

82. Data: 2009-03-15 15:23:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2009 16:18:49 +0100, Saulo napisał(a):

> Ikselka <i...@g...pl>
> 1...@4...net
>
> [...]
>
> Zabrzmiało złowieszczo.

Niekoniecznie. Doszukujesz się zbyt wiele niepotrzebnie. Po prostu jeśli
przyjdzie się przeprowadzić tam, gdzie kiedys mieszkala rodzina - kościoła
w okolicy najbliższej nie ma i trzeba jeździć dalej, może nawet bryczką.
W końcu nie wszędzie na Wschodzie są kościoły katolickie pod ręką...

83. Data: 2009-03-15 15:24:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2009 16:23:03 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> w okolicy najbliższej nie ma i trzeba jeździć dalej, może nawet bryczką.
> W końcu nie wszędzie na Wschodzie są kościoły katolickie pod ręką...

...patrz dr Żiwago ;-PPP

84. Data: 2009-03-15 18:31:52

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:
> Brak lustracji księży

wykreślmy "księży".

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

85. Data: 2009-03-15 18:37:46

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> wykreślmy "księży".

Ekhm. A Mniodek? A przeciwnicy JarKacza w danym momencie?
Ale mniejsza o to. Mnie chodzi o księży. Nikt inny się o rząd dusz
mojej i mojego dziecka nie ubiega :>

--
Pozdrawiam - Aicha

86. Data: 2009-03-15 18:56:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2009 19:31:52 +0100, tren R napisał(a):

> wykreślmy "księży".

Aicha musi pisać o księżach. To jej konik :->

87. Data: 2009-03-15 18:57:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2009 19:37:46 +0100, Aicha napisał(a):

> Ekhm. A Mniodek? A przeciwnicy JarKacza w danym momencie?
> Ale mniejsza o to. Mnie chodzi o księży. Nikt inny się o rząd dusz
> mojej i mojego dziecka nie ubiega :>

Broń się, broń :-PPP
Kiedyś sama oddasz.

88. Data: 2009-03-15 19:00:03

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Broń się, broń :-PPP
> Kiedyś sama oddasz.

Tak jak Religa. Na szczęście za moją duszę nie będą się modlić. Jestem
tylko drobną, nikomu nie znaną grzesznicą :>

--
Pozdrawiam - Aicha

89. Data: 2009-03-15 19:01:17

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Aicha musi pisać o księżach. To jej konik :->

Nie tylko mój. Ja nie pisałam, że sikam po nogach na widok księdza :>

--
Pozdrawiam - Aicha

90. Data: 2009-03-15 19:06:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2009 20:00:03 +0100, Aicha napisał(a):

> Tak jak Religa. Na szczęście za moją duszę nie będą się modlić.

Zabronisz im?
:>

> Jestem
> tylko drobną, nikomu nie znaną grzesznicą :>

Nie ma obawy, znajdą się tacy, co się będą modlić, bo właśnie Tobie ich
modlitwa będzie najbardziej potrzebna. I cóż, nie będziesz miała wpływu na
nich - zrobią, co będą uważali za słuszne.

Zresztą w skrytości ducha liczysz na to.

Dlaczego kościół boi się psychologii?
Homoideologia. //Post tylko dla katoli :-)
A przecież wszyscy możemy pomóc tym,którzy boją się,by nie umarło Słońce.
Wszystkim mężczyznom...
szkodliwość pornografii