glukozamina i zmiany zwyrodnieniowe kolan - bezpieczenstwo

1. Data: 2004-10-12 08:40:35

Temat: glukozamina i zmiany zwyrodnieniowe kolan - bezpieczenstwo
Od: "Luka!" <l...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

dzis mam 23 lata ,od 'malego' mam zmiany zwyrodnieniowe kolan, przy
silniejszym skręcie nóg kolana czesto mi sie blokowaly,oprocz tego ze kazdy
staw w ciele mi 'strzela' i chrobocze:) to ostanio(jkaies 6miesiecy temu) na
treningu cos jakby rozluznily mi sie więzadła (jestem laikiem ale tak to
nazwe), i coraz czesciej mi sie blokuja kolana, i jakos dziwnie sztywne sie
staly.
Przy blokowaniu rozszerza sie zewnetrzna czesc stawu i jakas kosc/chrząstka
wychodzi i blokuje.
Mysle wlasnie nad wzieciem glukozaminy w jakims leku , moja kobieta bierze
(niejestem pewny nazwy) artrec (czerwony napis na pudelku), i mam pytanko
czy w moim wypadku bez wizyty u lekarza moge brac to samo?
no i czy w moim wieku oplaca sie jeszcze isc z tym do lekarza...
mam krzywe nogi i prz chodzeniu napewno nacisk na kolana jest nie wto
miejsce gdzie powinien.
pozdrawiam i licze na odpowiedz.
Luka

2. Data: 2004-10-12 11:35:16

Od: deberg <"deberg[nospam]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Glukozamina Ci nie zaszkodzi, ale nie spodziewaj się cudownego
ozdrowienia. A tak w ogóle to te objawy masz dość niepokojące, jak na
Twój wiek. Proponuję poszukać ortopedy.. I zacząć od zrobienia rtg kolan
(na stojąco).

3. Data: 2004-10-12 11:48:06

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Jestem niewiele starsza i też mnie rąbią kolanka zwłaszcza po przetrenowaniu
i przy zminanach pogody. Biorę okresowo glukazyminę (jest wiele preparatów)
albo kolagen i uważam że łagodzą dolegliwości usprawniając chrząstkę
stawową.Reumatolog sam mi polecił.

pozdr
gagatka

4. Data: 2004-10-12 15:47:11

Od: "Luka!" <l...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

>Proponuję poszukać ortopedy
moze masz jakis adres DOBREGo ortopedy w 3miescie,najlepiej gdyni,niechce
isc do konowala bo te moje kolanka to mysle wyzsza szkola jazdy, sa troche
zdeformowane jezeli chodzi o wyglad itp.

pozdrawiam
co do glukozaminy- w jakiej dawce brac, jak czesto,jak dlugo i czy lepiej
zaczekac z tym do wizyty u ortopedy czy odrazu zaczac łykac.

Czy zapalenie pochwy może być przyczyną opóźnienia okresu?
bóle pleców :(
czy zależy od stresu
Pytanie do ginekologa
wizyta u dermatologa jak sie przygotowac/uniknąc