gniazdko od pralki

1. Data: 2003-07-14 21:43:38

Temat: gniazdko od pralki
Od: m...@a...pl (mk) szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy do gniazdka do którego podłączona jest pralka mogę podłączyć (gniazdko
na dwie wtyczki) bezpiecznie szczoteczkę do zębów?
Czy pracująca pralka nie uszkodzi, delikatnej jak mniemam, szczoteczki?

--
Marcin
GG13349

1. Data: 2003-07-15 07:25:46

Temat: Re: gniazdko od pralki
Od: "Marek Sołtysiak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mk" <m...@a...pl> napisał
> Czy do gniazdka do którego podłączona jest pralka mogę podłączyć (gniazdko
> na dwie wtyczki) bezpiecznie szczoteczkę do zębów?
> Czy pracująca pralka nie uszkodzi, delikatnej jak mniemam, szczoteczki?

Oczywiście, że można. Nic nie zaszkodzi twojej szczoteczce.. :-). Uważaj
tylko, bo jeśli nie masz uziemienia - a w tym gniazdku powinno być
bezwzględnie, to w pewnych, raczej ekstremalnych warunkach - mógłbyś mieć
zęby czyszczone pod napięciem :). Ale to tylko żart. Chyba, że szczoteczka
jest na stałe podłączona do 230 V~ i masz mokry przewód i nie ma uziemienia
w pralce ...

Pozdrawiam Marek Sołtysiak
www.twoje.bezpieczenstwo.prv.pl

1. Data: 2003-07-15 09:44:21

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 14 Jul 2003 21:43:38 GMT I had a dream that mk <m...@a...pl>
wrote:
>Czy do gniazdka do którego podłączona jest pralka mogę podłączyć (gniazdko
>na dwie wtyczki) bezpiecznie szczoteczkę do zębów?
>Czy pracująca pralka nie uszkodzi, delikatnej jak mniemam, szczoteczki?

A co to zmienia, czy do tego samego gniazdka?
We wszystkich nienowych blokach wszystkie gniazdka w mieszkaniu to ten
sam jeden obwód i obojętne jest, czy podepniesz się dwa pokoje dalej, czy też
w środku bebechów pralki.

1. Data: 2003-07-15 09:48:04

Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Recently Grzegorz Janoszka wrote:

> [...]
> sam jeden obwód i obojętne jest, czy podepniesz się dwa pokoje dalej, czy też

No właśnie nie, bo jak w środku bebechów, to już jest ryzyko, że pralka
uszkodzi tę delikatną szczoteczkę ;-)

--
Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
"It's better to keep your mouth shut and be thought a fool

1. Data: 2003-07-15 11:37:38

Od: Andrzej Skowronek <a...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wła?nie nie, bo jak w ?rodku bebechów, to już jest ryzyko, że pralka
> uszkodzi tę delikatn? szczoteczkę ;-)

Co w niej takiego delikatnego. Uszkodzi ja najwyzej jak podczas
wirowania spadnie na ziemie.
Pozdr.
Andrzej

1. Data: 2003-07-16 07:43:32

Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

mk wrote:
> [...]
> (gniazdko na dwie wtyczki) bezpiecznie szczoteczkę do zębów?
> Czy pracująca pralka nie uszkodzi, delikatnej jak mniemam,

niesadze, ale nie podlaczasz jej bezposrednio jak mniemam, tylko przez
zasilacz ;) ?

1. Data: 2003-07-16 10:23:31

Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> napisał w wiadomości

> niesadze, ale nie podlaczasz jej bezposrednio jak mniemam, tylko
przez
> zasilacz ;) ?
przez jaki zasilacz ?! to jest szczoteczka trójfazowa :)) = potrójna
siła czyszczenia ;))
huck

Pytanie - glazura o małych kafelkach
[spam] od 10PLN sprzedam czasopisma o urzadzaniu wnetrz i katalogi z projektami
Parapety z lastryko
kierunek otwierania drzwi w lazience
zapchany pion kanalizacyjny