gołabki

1. Data: 2001-08-20 01:49:28

Temat: Re: gołabki
Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Studio2 <a...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9lq9l5$329$...@n...internetia.pl...
> Czesc ! Jestem tu nowa i odrazu potrzebuje pomocy. Moj mezszczyzna ma
ochote
> na golabki a ja nie mam zadnego dobrego przepisu na nie. RATUJCIE!!!!!!!!
Hmm, tak mysle i mysle... i wiesz, jak slubny ma ochote na golabki to niech
sobie je zrobi, a nie ciebie meczy:-) To chyba bylo by sprawiedliwe:-)

Pozdrawiam serdecznie
Jacek

1. Data: 2001-08-20 06:11:51

Temat: gołabki
Od: "Studio2" <a...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-08-20 07:02:24

Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ochote
> na golabki a ja nie mam zadnego dobrego przepisu na nie. RATUJCIE!!!!!!!!

A proszę bardzo:
Kupic kapustkę o luźnych liściach! Nie zbitą i twardą tylko taką jakby z
powietrzem w środku. Wrzucić ją do osolonego wrzątku i troszkę obgotować tak
na półtwardo. Potem poodrywać liście, powycinać z nich głąby. Zrobić farsz z
mielonego mięska na przykład, wymieszanego z surowym jajeczkiem, przyprawami
i posmażonymi pieczarkami. Farsz obwinąć listkami kapusty. Jak Ci sie będą
rozwalać, to możesz je sobie związać liną okrętową albo nitką krawiecką, ale
mi się nigdy nie rozwalają. Podsmażyć je na patelni i łup do gara (a tak
naprawdę to je delikatnie poukładać na dnie. Podlać wodą i pitrasić długo aż
w całym domu będzie śmierdziało gołąbkami, dodać kosteczkę rosołową do
smaku. Sos z gotowania powinien sie zrobić ciemny.
podawać z kartofelkami z koperkiem.

Inne farsze:
Mięsko wymieszać z ugotowanym na półtwardo ryżem
Jak wyżej plus jeszcze pieczarki
Sam ryż z pieczarkami
Ryż z pieczarkami i serem żółtym
Kasza gryczana na półtwardo i pieczarki
itd

aha, mięsko może byc drobiowe, wieprzowe, mieszane, zmielone własnoręcznie
czy jak tam chcesz

Warianty bezmięsne nie smakuja z kartoflami, trzeba do nich zrobic jakiś
sos, np pomidorowy, ostry jakiś, grzybowy, przezroczysty, ale zagęszczony
mąka ziemniaczaną i tak dalej, według inwencji

Miłego eksperymentowania
Wkn

1. Data: 2001-08-20 07:11:23

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Studio2" <a...@d...com.pl> napisał w wiadomości
: Czesc ! Jestem tu nowa i odrazu potrzebuje pomocy. Moj mezszczyzna ma ochote
: na golabki a ja nie mam zadnego dobrego przepisu na nie. RATUJCIE!!!!!!!!
:
Golabek golabkowi nierowny. Ja np. gotuje 2 szklanki ryzu na 1/2 kg mielonego
miesa dlatego podam Ci stronke z golabkami podobnymi do takich jakie ja gotuje.

Podgladajac z chorobowego
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-08-20 07:21:08

Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

{Wilma} <w...@o...pl> wrote in message

> [...]
mielonego
> miesa dlatego podam Ci stronke z golabkami podobnymi do takich jakie ja

Dodalbym jeszcze, ze ryz powinien byc tylko lekko podgotowany (ja gotuje
oonego okolo 7 minut) przed wrzuceniem do farszu.

Pozdrawiam,

Marek

1. Data: 2001-08-20 12:19:55

Od: "Rudy" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja nie gotuję na kuchence, tylko w naczyniu żaroodpornym w piekarniku w
temp 200 st. (całość zalana bulionem). Potem z odsączonegu bulionu robię
dużą ilość sosu pomidorowego.
R.
--
Karkulowsiał zwartusiał. Ratuwsianku Bożywsio.

1. Data: 2001-08-20 15:00:17

Od: "MechaGodzilla" <k...@w...ps.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

ja robię tak samo tyle ze gołąbki wsadzam do duzego rondla wyłożonego kapu
ścianymi liścimi które zostały i pieke w piekarniku aż zbrązowieją, czasem
polewając bulionem lub posypując wiórkami masła.
pozdrawiam
Mechcia

1. Data: 2001-08-23 08:44:42

Od: "Idol" <n...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rudy napisał(a) w wiadomości: <9lqvo9$qug$1@news.tpi.pl>...
> [...]
>R.
>--
>Karkulowsiał zwartusiał. Ratuwsianku Bożywsio.

Ja robię od razu w sosie pomidorowym - niepowtarzalny smak!

Idol

Potrawy powyzej 500 kalorii
Potrawy powyzej 500 kalorii
Wróciłam z tego Wiednia, hehe