golarka z USA

11. Data: 2008-04-04 16:58:42

Temat: Re: golarka z USA
Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04.04.2008 ab <a...@i...wroc.pl> napisał/a:
> Podepnę się pod wątek nt. golarek :-)
> Czy ktoś miał do czynienia z golarkami o obrotowych nożach i
> "klasycznymi" z przesuwnymi nożami. I mógłby porównać
> uśytkowanie? Zawsze używałem takie, które mają przesuwne noże.
> Teraz staję przed zakupem nowej. Jeśli ma to sens to może trzeba
> by pomyśleć o obrotowych nożykach, ale nie mając żadnego
> doświadczenia trudno się w coś wpakować.

Kiedyś używałem browna (siatka+przesuwane ostrza), obecnie philips z
ostrzami z serii XL (model chyba 8600). Nie ma porównania - na korzyść
obrotowych. I to za równo pod względem komfortu golenia, jak i
utrzymania w czystości - philipsa po prostu po skończonym koleniu
wkładasz pod wodę i dokładnie wypłukujesz wszystkie ścinki. W brownie
trzeba było się bawić na sucho "pędzelkiem" - mała efektywność, dużo
czasu.

12. Data: 2008-04-04 18:09:23

Od: "Sławomir Siwek" <@> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Roskal" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wkładasz pod wodę i dokładnie wypłukujesz wszystkie ścinki. W brownie
> trzeba było się bawić na sucho "pędzelkiem" - mała efektywność, dużo

Otwierasz wysypujesz zamykasz - ot cała filozofia przy obsłudze tych co nie
można moczyć (Philips ale nie pamiętam już modelu)

13. Data: 2008-04-04 20:54:01

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 4, 6:58 pm, Tomasz Roskal <t...@g...pl> wrote:
> [...]
> ostrzami z serii XL (model chyba 8600). Nie ma porównania - na korzyść
> obrotowych. I to za równo pod względem komfortu golenia, jak i

Jak widać trzeba sprawdzić na sobie, co lepiej pasuje,

> [...]
> wkładasz pod wodę i dokładnie wypłukujesz wszystkie ścinki. W brownie
> trzeba było się bawić na sucho "pędzelkiem" - mała efektywność, dużo

To nie jest żaden argument, aktualne "siatki" też sie czyści wodą,
kiedyś Philips też trzeba było pędzlować :-)

--
ZZ@private

14. Data: 2008-04-09 08:45:43

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Z siatką goli gładziej.
Z obrotowymi łatwiej walczyć z kilkudniowym zarostem.
JaC

-----

15. Data: 2008-04-10 05:03:56

Od: ab <a...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Klamka zapadła :-)

--
Bestsellery książkowe:
"Los Barwą Malowany" (o reinkarnacji i rozwoju duchowym)

Wszędzie dobrze ale w domu najlepiej!!!!
ktokolwiek widział, ktokolwiek wie
Kuchenka gazowa - turystyczna
Plytki podlogowe i ubytki kleju
szukasz ekipy budowlanej z polecenia?