Plytki podlogowe i ubytki kleju

1. Data: 2008-03-29 19:19:28

Temat: Plytki podlogowe i ubytki kleju
Od: ".:pomidorek:." <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie do fachowcow od plytek. W kuchi mma polozone w zezlym roku
plytki podlogowe tak sie zdarzylo ze jedna plytak zaczela sie lekko
ruszac i juz pokruszyla sie fuga - zastanawiam sie czy jest mozliwosc
jakiegos unieruchomienia tej ruszajacej sie plytki. Moze cos polplynnego
wstrzyknac pod plytke. Nie chce plyti zrywac - bo nie mam zielonego
pojecia jak to potem przykleic ROWNO. MAcie jakies pomysly? Chyab ze
powiecie jak to zrobic aby po wyrwaniu plytki przykleic ja tak aby wyla
rowno z pozostalmi ani nizej ani wyzej.
--
Artur

2. Data: 2008-03-29 21:50:40

Temat: Re: Plytki podlogowe i ubytki kleju
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

.:pomidorek:. <p...@o...pl> wrote:
> [...]
> zezlym roku
> plytki podlogowe tak sie zdarzylo ze jedna plytak zaczela sie

Czyli pod nią był źle rozłożony klej. Pytanie zasadnicze, czy
tylko pod nią, czy ogólnie glazurnik spierdzielił robotę i za
jakiś czas nie zacznie się ruszac kolejna. Obstukaj tą podłogę
palcem lub jakimś drewienkiem, czy nigdzie nie dudni głucho (dla
porównania stuknij w tą ruszającą się płytkę).

> [...]
> Chyab ze powiecie jak to zrobic aby po wyrwaniu plytki
> przykleic ja
> tak aby wyla rowno z pozostalmi ani nizej ani wyzej.

O wlewaniu czegoś pod płytke raczej zapomnij. Płytkę bez problemu
wyjmiesz, trzeba usunąć wpierw fugę (naokoło jednej płytki
wyskrob ją choćby śrubokrętem, jeśli znajdzie się więcej - kup za
kilka zł skrobak do fug), a potem wyciągnij płytkę za pomoca
gumowej przepychaczki do zlewów albo jakiejkolwiek solidnej
przyssawki. Jak już ją wyrwiesz, to dokładnie odkurz miejsce pod
nią, usuń ewentualne ruszające się resztki kleju i przyklej tą
płytkę tak jak jest na cienką warstwę kleju montażowego albo
nawet zwykłego silikonu. Fugę naokoło płytki niestety musisz
odtworzyć, ale poczekaj kilka dni, niech klej dobrze zwiąże.

J.

3. Data: 2008-04-04 11:18:06

Od: "PP" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał

> Czyli pod nią był źle rozłożony klej. Pytanie zasadnicze, czy tylko pod
> nią, czy ogólnie glazurnik spierdzielił robotę ...

klej, lub, co gorsza: wylewka.
u mnie cały fragment wymagał wymiany wylewki samopoziomujacej....

czego Ci nie życzę ;)

pozdr
PP

szukasz ekipy budowlanej z polecenia?
Bosh - 5 lat gwarancji kontra sklepy internetowe?
Grzejniki a brudne ściany
Lakier do Parkietu debowego
Zafarbowana koszula