golenie pod pachami u panow

1. Data: 2005-06-05 20:54:08

Temat: golenie pod pachami u panow
Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak to jest z chlopakami - czy im wypada miec wlosy pod pachami, czy jednak
zadbany facet powinien sie golic?

1. Data: 2005-06-05 21:23:09

Temat: Re: golenie pod pachami u panow
Od: "Piotr.J" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 05 Jun 2005 22:54:08 +0200, taora napisał(a):

> jak to jest z chlopakami - czy im wypada miec wlosy pod pachami, czy jednak
> zadbany facet powinien sie golic?

Zadbany facet to przedewszystkim czysty facet.
Brak wlosow pod pachami nie jest atrybutem zadbanego faceta.

Rozne sa poglady. Ale, w praktyce wychodzi na to,
ze jak komus wlosy przeszkadzaja i szpeca to goli, jesli nie to nie goli.

Ja osobiscie nie gole, bo nie mam z tym problemu.
Jednak, sam fakt golenia wlosow pod pachami przez mezczyzn
mnie nie przeraza. Wszystko zalezy od potrzeb.

pozdr.
P.

1. Data: 2005-06-05 21:32:23

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr.J" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

> Zadbany facet to przedewszystkim czysty facet.

to jakby zalozylam na poczatku:)

> Ja osobiscie nie gole, bo nie mam z tym problemu.
> Jednak, sam fakt golenia wlosow pod pachami przez mezczyzn
> mnie nie przeraza. Wszystko zalezy od potrzeb.

patrzylam ostatnio na panow roznych w tv, cieplo jest, to i oni
rozneglizowani - wszyscy nie mieli tych wlosow.

1. Data: 2005-06-05 21:46:58

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr.J" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
> Dnia Sun, 05 Jun 2005 22:54:08 +0200, taora napisał(a):

> Jednak, sam fakt golenia wlosow pod pachami przez mezczyzn
> mnie nie przeraza. Wszystko zalezy od potrzeb.

Mnie przeraża.
Co to znaczy "zależy od potrzeb"?
Równie dobrze mozna powiedzieć, ze kobiety mają nie golić nóg i nie usuwać
"wąsika" - w końcu to nie wpływa na higienę, prawda?

IMO włosy pod pachami, choćby najczystszymi są OBRZYDLIWE. Po prostu zbiera
mi się na wymioty.
O.
P.S. W mojej rodzinie panowie (zarówno pokolenie całkiem stare jak i całkiem
młode) są wygoleni. I zawsze myślałam, że to jest hmmm......taka norma jak
mycie zębów.

1. Data: 2005-06-05 22:04:00

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Na 05.06.2005, taora <t...@g...pl> przeskrobal:

> patrzylam ostatnio na panow roznych w tv, cieplo jest, to i oni
> rozneglizowani - wszyscy nie mieli tych wlosow.

Prezenterzy są generalnie estetyczniejsi niż przeciętna krajowa. Mało znam
np. kobiet, które w zwykły dzień roboczy nakładają sobie podkład w 5-ciu
tonacjach. Mężczyzn golących sobie pachy trochę więcej.

Pozdrawiam
Iff

--
Are you cool enough to wear slippers in public?
http://glinki.com/?l=fwm04r

1. Data: 2005-06-05 23:21:02

Od: "Kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "wąsika" - w końcu to nie wpływa na higienę, prawda?
>
> IMO włosy pod pachami, choćby najczystszymi są OBRZYDLIWE. Po prostu

A ja odwrotnie...
Jakby mi się chłop zaczął golić pod pachami, zaczęłabym się niepokoić:P
A tak serio, to metroseksualizm zaczyna szerzyć się niebezpiecznie:) Ja tam
uważam, że zadbany facet powinien być po prostu czysty i pachnący, ale
NATURALNY.
Kroofka

1. Data: 2005-06-05 23:44:40

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "taora" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> jak to jest z chlopakami - czy im wypada miec wlosy pod pachami, czy
jednak
> zadbany facet powinien sie golic?

Dla mnie włosy pod pachą sa nieestetyczne zarówno u kobiet jak i u mężczyzn.
Ale jeśli facet ma to owłosienie bardziej skąpe niż obfite, a do tego nie ma
żadnych problemów z poceniem, to niech sobie ma te włosy. Byleby mnie nie
epatował podniesioną ręką.

Natomiast jeśli występują trudności w okiełznaniu pocenia, to ogolenie
bardzo pomaga w walce o świeżość, więc w takim przypadku - zdecydowanie
golić. A jak już zapada decyzja "golić", to nie golić, tylko namówić faceta
na wosk. Odrastające drapiące czarne włoski sa fajne tylko na męskiej
ogorzałej twarzy ;)

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-06-06 00:46:05

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

taora napisał(a):
> jak to jest z chlopakami - czy im wypada miec wlosy pod pachami, czy jednak
> zadbany facet powinien sie golic?

kilka miesięcy temu, zapytałam sie mojego chłopaka czy sobie kiedys
golił włosy pod pachami, hehe, niemal wpadł w panikę, potem jeszcze
kilka razy o tym rozmawiałiśmy na przestrzeni kilku tygodni, co
doprowadziło do tego, ze postanowił spróbować...

i co??

długo nie mógł wyjść z podziwu dlaczego wcześniej nie spróbował

jest bardzo zadowolony :)

w ogóle to ja nie przepadam za owłosieniem ;)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-06-06 06:16:53

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mme Kitzmoor" <s...@m...nie> napisał w wiadomości

> Prezenterzy są generalnie estetyczniejsi niż przeciętna krajowa. Mało znam
> np. kobiet, które w zwykły dzień roboczy nakładają sobie podkład w 5-ciu
> tonacjach. Mężczyzn golących sobie pachy trochę więcej.

ja nie mowilam o prezentareach:)))) w ktorej tv ty widzisz prezenterow w
koszulkach na ramiaczkach?:)

1. Data: 2005-06-06 06:28:24

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Na 06.06.2005, taora <t...@g...pl> przeskrobal:

> ja nie mowilam o prezentareach:)))) w ktorej tv ty widzisz prezenterow w
> koszulkach na ramiaczkach?:)

A o kim? Ja telewizji mało oglądam, dla mnie każdy kto trzyma mikrofon i
dostaje pieniądze za nawijanie do kamery to prezenter ;D Ale może zacznę
więcej oglądać, skoro czasami gadają z gołą klatą ;)

Pozdrawiam
Iff

--
Are you cool enough to wear slippers in public?
http://glinki.com/?l=fwm04r

"polamana" trwala..? i gdzie?
Wybielanie zębów u stomatologa. Katowice, Chorzów
Suszarki do wlosow
Błyszczyk Glazewear z Avonu kto ma jaki kolor?:)
polecam kosmetyki