gość 20000 :)))

1. Data: 2003-02-15 19:39:58

Temat: gość 20000 :)))
Od: "psphome" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy, Szanowni i Mili, Wytrwali i Systematyczni!

Nie tak dawno jeszcze fetowaliśmy (a właściwie usiłowaliśmy fetować ;)))
gościa, który zawitał w psphome jako 10000 (to był sierpień), a tu już
zbiliża się kolejna uroczystość, która sprawia nam niezmiennie wielką radość :)

Prawdopodobnie w poniedziałek wejdzie na strony serwisu gość nr 20000!
Przewidziane są atrakcje! Jak zwykle - dyplomy, pamiątkowe zdjęcia itp.
A oprócz tego - postaramy się spełnić jedno specjalne życzenie
dwudziestotysięcznika (oczywiście w granicach rozsądku i w zgodzie
z naszym regulaminem ;))) - ot, mamy kaprys stać się ZŁOTĄ RYBKĄ
w ramach psphome:)))

cmoki serdeczno-już-jubileuszowe :)

SzER
~~~~~~~~~~~~
www.psphome.htc.net.pl
p...@p...onet.pl

1. Data: 2003-02-16 02:07:19

Temat: Re: gość 20000 :)))
Od: "baciu" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

na samochód się złożycie?

1. Data: 2003-02-16 08:32:12

Od: "psphome" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "baciu" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> na samochód się złożycie?

Hmmm... Granice rozsądku znajdują się w ramach możliwości realnych ;))))
Więc z wielkim żalem muszę stwierdzić, że nie. Na samochód nie ;|||

pozdrawiam :)

SzER
~~~~~~~~~~~~
www.psphome.htc.net.pl
p...@p...onet.pl

1. Data: 2003-02-16 10:51:38

Od: "baciu" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "psphome" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "baciu" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Hmmm... Granice rozsądku znajdują się w ramach możliwości realnych ;))))
> Więc z wielkim żalem muszę stwierdzić, że nie. Na samochód nie ;|||

ech to z organizacją słabo u was ;)))
2000 * 15 euro np i przesłać na moje konto np ;)))
Albo zróbmy sobie "cichą" loterię ;)))

1. Data: 2003-02-16 20:55:46

Od: "psphome" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ech to z organizacją słabo u was ;)))
> 2000 * 15 euro np i przesłać na moje konto np ;)))
> Albo zróbmy sobie "cichą" loterię ;)))

Hihihi - no to odbyliśmy burze mózgów w redakcji, i pojawiły się m.in.
takie propozycje:

*Jakis maly resoraczek chyba by byl w naszych mozliwosciach ;-P

*:)) Tym bardziej, że u nas wszystko wirtualne i do "wykucia" w kuźni :)).

A poza tym... UWAGA! UWAGA!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Nagle wszyscy ruszyli z kopyta do bram serwisu i zrobił się niebywały tłok!!!

Gośc 20 tysięczny jest więc tuż tuż... O godzinie 21:10 licznik
wskazywał 19 tys 986 a więc tylko 25 osób do jubilata !!!

Nawiasem mówiąc, licznik na pierwszej stronie jest wskaźnikiem tylko
animowanym, sprawdzamy natomiast wskazania STAT4U gdzie
dwudziestotysięcznym gościem serwisu będzie ten, który wejdzie
do niego jako 3.142 w tym roku !!!
To wszytko można zobaczyć tylko wchodząc do STAT4U.

:))))

SzER
~~~~~~~~~~
www.psphome.htc.net.pl
p...@p...onet.pl

1. Data: 2003-02-16 21:10:22

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

psphome <p...@p...onet.pl>

> [...]
>
> Gośc 20 tysięczny jest więc tuż tuż... O godzinie 21:10 licznik
> wskazywał 19 tys 986 a więc tylko 25 osób do jubilata !!!

...albo 19976 albo 15... :)

p.

1. Data: 2003-02-16 21:25:28

Od: Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

psphome:

> Nie tak dawno jeszcze fetowaliśmy (a właściwie usiłowaliśmy fetować ;)))
po co ta uwaga? nie chcialem przeciez popsuc wam zabawy :(

--
Marsel

1. Data: 2003-02-16 21:37:28

Temat: Odp: gość 20000 :)))
Od: "ziutecznik" <z...@g...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik psphome <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b2m5d5$b4v$...@n...onet.pl...

> Prawdopodobnie w poniedziałek wejdzie na strony serwisu gość nr 20000!

zerkłem tylko na statsy - w okolicach 22
widze spory ruch - polowanie na 20-sto tysięcznika!
(przede mną jeszcze 12 - może i ja zapoluję?)

ogary pojszły w las!

ziutek
(tren R)

1. Data: 2003-02-16 22:08:24

Od: John Dreamer <j...@d...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

:: psphome:
[...]
> Prawdopodobnie w poniedziałek wejdzie na strony serwisu gość nr 20000!
[...]

Chyba już wszedł...

--
John Dreamer
...riding through the dark...

Moim zdaniem http://www.literat.org/index.php?page=17&a=6

1. Data: 2003-02-16 22:46:53

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"psphome" napisał:

> Drodzy, Szanowni i Mili, Wytrwali i Systematyczni!

> Prawdopodobnie w poniedziałek wejdzie na strony serwisu gość nr 20000!

Chyba o dziesięć przestrzeliłem... ;-(

--
Sławek

Indywidualista
Psychologiczne aspekty uzależnienia od Internetu
Psychologiczne aspekty uzależnienia od Internetu
melatonina
mania rozkazów - kontrolujący czy kontrolowany?