gotowanie to rzecz niemęska

1. Data: 2004-07-16 19:41:06

Temat: gotowanie to rzecz niemęska
Od: "traszka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupę, podczytuję sobie Was od dłuższego czasu i taka nasunęła mi się
refleksja - gotowanie to rzecz niemęska. Wszelkie smaczne przepisy pochodzą
tu od kobiet. A chłopy to się tylko tu puszą i mundrzą.
Pozdrawiam
traszka

1. Data: 2004-07-16 19:49:50

Temat: Re: gotowanie to rzecz niemęska
Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zgadzam sie z tym absolutnie sam podąłem kilka przepisów na grupie i
skorzystałem z kilku podanych przez płec męską ,a pozatym czy widziałas
szefa kuchni płci żeńskiej w tv lub podobnie wszyscy najlepsi kucharze to
męszczyźni.
Pozdrawiam JULIUSZ

1. Data: 2004-07-16 20:03:22

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

,a pozatym czy widziałas
> szefa kuchni płci żeńskiej w tv
> Pozdrawiam JULIUSZ

Tak widziałam, pani Jackowska na progr. 1 . Tv parę lat wstcz. Bardzo ciekawe
przepisy ! Pozdrawiam Areta

1. Data: 2004-07-16 21:39:18

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

traszka wrote:
> [...]
> mi się refleksja - gotowanie to rzecz niemęska. Wszelkie smaczne
> przepisy pochodzą tu od kobiet. A chłopy to się tylko tu puszą i
===
To słuchaj babo.

Chłop to takie zwierzę, że raz coś powie i basta!
A wy, baby, po sto razy pytocie o to samo i po sto razy odpowiadocie. Potem
godocie, co wszyćko od bab. To jest właśnie puszenie się.

Chłop, jak co mu trzeba to najsampierw takom maszynkę, co jej Gugiel na
imie, zapuści i już wszyćko wie. A baba dalej ino pyta i pyta jakby jej mało
było pyty.

Często obserwuję, jak ktoś poda przepis na jakieś rogaliki, czy inne
badziewie. Potem baby tworzą ciągle nowe wątki: "a gdzie ten przepis?", "Czy
mógłby ktoś powtórzyć?", "O rany, pomóżcie, Gugle nic nie pokazuje",
"sałatkę z selera poproszę, plizzz" itd.

I dostają odpowiedzi ROTFL,

W ten sposób "wszystkie" przepisy pochodzą od kobiet. Choć od lat są znane.
Mężczyźni je do Gugla wrzucili.

waldek
===

1. Data: 2004-07-17 06:26:56

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cd9bcs$6hb$1@news.onet.pl...

> podobnie wszyscy najlepsi kucharze to
> męszczyźni.

A co to za nowy gatunek??? :)
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-07-17 08:55:37

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pochodzą
> tu od kobiet. A chłopy to się tylko tu puszą i mundrzą.
Wybacz koleżanko ale protestuję - najlepsze frykasy jakie jadłam wyszły spod
męskiej ręki i tak jak bym nie dała się pociąć babie chirurgowi tak na
kucharza zawsze faceta!
agatka

1. Data: 2004-07-17 18:19:34

Od: "MandJ" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
jestem facetem i od czasu do czasu gortuj z przyjemnoscia...
Jacek

1. Data: 2004-07-18 21:24:37

Od: taraban <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piwo dla tego pana, razzzzz!

Dziewczyny, może jakiś przeeepis na piwo, pliiz?! :D

1. Data: 2004-07-18 22:22:27

Od: "Przemodar" <p...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"taraban" <t...@o...pl> zasmakował w piwie:
> Dziewczyny, może jakiś przeeepis na piwo, pliiz?! :D

Może ja nie dzioucha, ale przepisów dostatek znajdziesz tutaj:
http://www.browamator.pl/. Tylko, że dobre piwo nie da się upichcić w byle
garnku z byle czego. Proces warki, fermentacji, rozlewania i czekania na
efekty to może być około 3-4 miesięcy. Sam właśnie nabyłem co nieco,
poczytałem i biorę się za likwidację ostatnich zapasów piwa przemysłowego
na rzecz przyszłego piwa z prawdziwie naturalnych składników.

"Powiedziałem i ukoiłem sumienie"

Świnia na Rynku!
Pomysl na konine
Pierogi z serem żółtym