gres kamien w przedpokoju

1. Data: 2006-06-29 11:00:32

Temat: gres kamien w przedpokoju
Od: "bombardier" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

czy mozna sobie dac w przedpokoju plytke podlogowa taki gres czy tam
terakota jakby kamien czy to raczej sie nie nadaje tzn bedzie wygladac
smiesznie w bloku ;) ?

2. Data: 2006-06-29 11:12:31

Temat: Re: gres kamien w przedpokoju
Od: kropka <"lilka(kropka)w"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

bombardier napisał(a):
> Witam
>
> czy mozna sobie dac w przedpokoju plytke podlogowa taki gres czy tam
> terakota jakby kamien czy to raczej sie nie nadaje tzn bedzie wygladac
> smiesznie w bloku ;) ?

Mnie takie coś bardziej pasuje na taras..a duży ten przedpokój?

3. Data: 2006-06-29 11:39:27

Od: "bombardier" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kropka" <"lilka(kropka)w"@op.pl> napisał w wiadomości

> Mnie takie coś bardziej pasuje na taras..a duży ten przedpokój?

6 m2

4. Data: 2006-06-29 12:28:04

Od: kropka <"lilka(kropka)w"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

bombardier napisał(a):

> Użytkownik "kropka" <"lilka(kropka)w"@op.pl> napisał w wiadomości

> 6 m2

Gusty jak biusty.....ale mnie się to nie widzi, mało w tym elegancji,
postawiłabym na gres, ale jednolity, jasny, przedpokoje są z reguły
niedoświetlone i jasna podłoga byłaby odpowiedniejsza.

5. Data: 2006-06-29 16:27:20

Od: "bombardier" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Gusty jak biusty.....ale mnie się to nie widzi, mało w tym elegancji,
> postawiłabym na gres, ale jednolity, jasny, przedpokoje są z reguły
> niedoświetlone i jasna podłoga byłaby odpowiedniejsza.

ok dzieki za pomoc

Rozmiar kołdry
Rozmiar kołdry
Zawór trójdrożny do pieca gazowego Termet
Czy ten zmiekczacz do wody dziala??
Czy mozna zabudowac klime regipsem?