gres polerowany

1. Data: 2004-07-08 07:53:17

Temat: gres polerowany
Od: "mattatiah" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ma ktoś doświadczenie z gresem polerowanym? Chodzi mi o jego
funkjonalność w kuchni i na przedpokoju.
Czy jasny, np waniliowy gres p. brudzi się, chodzi o brud którego nie usunę?

pzd Beata

1. Data: 2004-07-08 08:41:55

Temat: Re: gres polerowany
Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mattatiah" <m...@o...pl> wrote in message
> Czy ma ktoś doświadczenie z gresem polerowanym? Chodzi mi o jego
> funkjonalność w kuchni i na przedpokoju.
> Czy jasny, np waniliowy gres p. brudzi się, chodzi o brud którego nie
usunę?

Każdy materiał o wysokim połysku, moim zdaniem, średnio nadaje sie do
przedpokoju czy do kuchni. Każdy pyłek i każda plamkę widać od razu. Chyba,
ze chcesz biegać z mopem od rana do wieczora. Ja dałem terakotę taka
półmatową z lekkimi wzorkami nieregularnymi by zamaskować czasem pojawiające
sie zabrudzenia czy też ślady bosych stóp.

1. Data: 2004-07-08 14:19:32

Od: aga <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mattatiah wrote:
> Czy ma ktoś doświadczenie z gresem polerowanym? Chodzi mi o jego
> funkjonalność w kuchni i na przedpokoju.
> Czy jasny, np waniliowy gres p. brudzi się, chodzi o brud którego nie usunę?

Gres polerowany mniej chłonie brud, natomiast jest straszliwie śliski.
Ja mam matowy i mam wrażenie,że zawsze wygląda jakby był brudny :-(

Agnicha

1. Data: 2004-07-09 05:52:38

Od: "mim" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ma ktoś doświadczenie z gresem polerowanym? Chodzi mi o jego
> funkjonalność w kuchni i na przedpokoju.
> Czy jasny, np waniliowy gres p. brudzi się, chodzi o brud którego nie
usunę?

czesc:)
mam doswiadczenia:) tj gres polerowany w przedpokoju , kawalek tez w pokoju
i do tego.....duzego psa :) i dziekuje Bozi ze mnie natchnela na to
rozwiazanie , bo kazde przy bernardynie powodowalo by wrazenie wiecznego
brudu i balaganu. gres polerowany duzo latwiej utrzymac w czystosci , nie
chlonie NICZEGO . argument ze w przedpokoju sie brudzi jest smieszny , bo w
przedpokoju WSZYSTKO sie brudzi , tylko gres latwiej sprzatnac:) argument
ze mozna dac plytki maskujace brud jest rownoznaczny z tym , ze mozna tez
ten brud zamiesc pod szafe, albo przykryc gazeta . jak cos jest brudne to
przynajmniej ja wole wytrzec niz maskowac :) a ze przelatuje mopem (11 m2=4
minuty) 1 x dziennie to tylko daje mi satysfakcje jak widze swiatla sufitu
odbite w podlodze :)
sceptykow odsylam do specjalistow projektujacych pasaze marketow , by
zwrocic im uwage ze gres polerowany jest nie odporny na ciezkie
uzytkowanie :)
pozdr.
mim

1. Data: 2004-07-09 17:37:32

Od: "mattatiah" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
m2=4
> minuty) 1 x dziennie to tylko daje mi satysfakcje jak widze swiatla sufitu

a jakiego koloru masz ten gres?

pzd

jaki gips na plyty betonowe
Re: CHEMOUTWARDZALNE MATERIAŁY NAPRAWCZE
gdzie meble kuchenne w krakowie?
Lodówka i kuchenka
półka na płyty _DVD_