grupa dla optymalnych?

1. Data: 2008-06-02 18:30:24

Temat: grupa dla optymalnych?
Od: "zosia.p" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czemu optymalni pisza tutaj skora maja taka piekna grupe:
alt.pl.dieta.optymalna?
Czyzby poczucie misji?
zoska

2. Data: 2008-06-02 18:45:55

Temat: Re: grupa dla optymalnych?
Od: jacko <j...@n...orange.pl> szukaj wiadomości tego autora

zosia.p pisze:
> Czemu optymalni pisza tutaj skora maja taka piekna grupe:
> alt.pl.dieta.optymalna?
> Czyzby poczucie misji?

to samo dla wegetarian :)

3. Data: 2008-06-02 18:54:20

Od: "zosia.p" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to samo dla wegetarian :)

Tak, tylko czy sama dieta moze byc ideologia do gloszenia?
Veganiizm to to owszem dieta ale podstawa jest: "nie zabijaj i nie drecz
zwierzat".
A jaka jest misja optymalnych? Jaka jest ich filozofia?
Bo gloszenie "sposobu dzywiania", to jakos malo istotne sie wydaje :)
z.

4. Data: 2008-06-02 19:02:48

Od: jacko <j...@n...orange.pl> szukaj wiadomości tego autora

zosia.p pisze:

> [...]
> A jaka jest misja optymalnych? Jaka jest ich filozofia?
> Bo gloszenie "sposobu dzywiania", to jakos malo istotne sie wydaje :)

nie wiem jaka jest filozofia optymalnych, są jak dwa bieguny podkowy,
tak daleko od siebie, że aż blisko, zawsze się przyciągają i dochodzi do
pyskówek. przecież twój post też miał na celu wywołanie jakiegoś
optymalnego z jego kuchni pełnej niespodzianek :))

5. Data: 2008-06-02 19:04:05

Od: jacko <j...@n...orange.pl> szukaj wiadomości tego autora

jacko pisze:

> [...]
> pyskówek. przecież twój post też miał na celu wywołanie jakiegoś
> optymalnego z jego kuchni pełnej niespodzianek :))

tzn. miałem na myśli, że wege i opty się przyciągają, jeżeli to nie
zostało jasno wyrażone w poprzednim poście

6. Data: 2008-06-02 19:12:22

Od: "zosia.p" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Absolutnie nie masz racji!
Ja pytam serio, serio :) A nawet opty-serio!
Jestem veganka od 22.04 wiec krociutko, przedtem wegetarianka 21-lat.
Obracam sie wsrod samych miesozernych i tylko w necie mam okazje pogadac z
podobnymi do mnie.
Zajrzalam na te grupe od tak i dawno sie tak nie ubawilam jak czytajac posty
sporow optymalni kontra reszta swiata.
I ja pytam serio: why?
Optymalni o co walczycie z takim poswieceniem? Przeciez nie o zawartosc
cudzego menu?
zosia

7. Data: 2008-06-02 19:32:17

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zosia.p" <z...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zwierzat".
> A jaka jest misja optymalnych? Jaka jest ich filozofia?

Dobro i zdrowie ludzi.

Krystyna
--
Medycyna nie zna tajemnicy wyleczenia, ale zapewnia
sobie umiejętność przedłużania choroby. Marcel Proust

8. Data: 2008-06-02 19:55:38

Od: "zosia.p" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez takich - Krysiu!
Nie sa to przeciez dzieci, ani uposledzeni. Potrafia czytac, obserwowac,
wybierac. Dieta jest ich wlasnym wyborem i sprawa. Zyja sobie calkiem dobrze
na przeroznych dietach, od veganizmu po diete czekoladowa. I niech kazdemu
sluzy.
Optymalni maja jednak misje, walcza z pasja :)
A co diety optymalnej - wiesz - Kwasniewski nie wprowadzil jej 1000 lat
temu, nie przezyly na niej cale pokolenia i zdania sa rozne, nawet bardzo
rozne. Dalabys obciac sobie glowe, ze nikt nie dostanie po niej udaru?

z.

9. Data: 2008-06-03 05:06:29

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

zosia.p napisał(a):

> Czemu optymalni pisza tutaj skora maja taka piekna grupe:
> alt.pl.dieta.optymalna?
> Czyzby poczucie misji?

Bo tam nie ma kogo ewangelizowac ;P

j.

10. Data: 2008-06-03 05:07:33

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

zosia.p napisał(a):

> Tak, tylko czy sama dieta moze byc ideologia do gloszenia?
> Veganiizm to to owszem dieta ale podstawa jest: "nie zabijaj i nie drecz
> zwierzat".

A zaprawde powiadam Ci, ze za kazda swinie, ktorej nie zjesz ja zjem
dwie ;P

j.

Re: Dlaczego w kosciolach niemal nie widac ludzi otylych (JP)