Re: grupy otwarcia

From: "Mania" <m...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: grupy otwarcia
Date: Fri, 7 Jun 2002 02:21:28 +0200

"Pio.G." news:3CFE525E.C86321F4@poczta.onet.plU...

> Bylem dosc dawno, chyba w 97r., wspominam dobrze.
tośmy może na jednej i tej samej byli ;)
zdradzisz, którzy terapeuci Cię prowadzili?
ja bardzo dobrze wspominam Ewę Chalimoniuk i Piotra Dworczyka;
:( z tego co mi wiadomo teraz wyspecjalizowali się w grupach temetycznych

> Dla kogos kto nigdy nie mial kontaktu z psychologiem i grupa
> terapeutyczna wrazenie jest piorunujace. Grupa Otwarcia
> jest niezlym wstepem do lepszego poznania
> siebie, i stwarza dobre warunki do otrzymania wartosciowej
> informacji zwrotnej o swoich slowach i zachowaniach.
> Co sie z tej informacji wyciagnie i czy ma ona skutki w
> realnym zyciu to kwestia osobowosci danej osoby.
> Serdecznosc zaznana ze strony grupy jest
> bardzo budujaca.

zaskoczyło mnie, że nigdy dotąd nie podeszłam do kwestii
własnych doświadczeń z grupy w tak merytoryczny sposób;
pojechałam na grupę głównie z ciekawości, a przeżyłam ją
bardzo emocjonalnie, do tego stopnia, że nawet "dzisiaj" spytana
o co w tym chodzi, odpowiadałam, że to "niesamowite doświadczenie";

pzdr
Mania