gruz kostny - skąd?

1. Data: 2008-09-04 21:09:56

Temat: gruz kostny - skąd?
Od: "adamno" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Gdzie mogę kupić gruz kostny? Szpital mi powiedział, że mam go sobie
załatwić na własną rękę. Chętnie, ale... skąd? Wie ktoś może?

pozdrawiam
adamno

2. Data: 2008-09-05 21:13:30

Temat: Re: gruz kostny - skąd?
Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adamno" <a...@g...com> napisał w wiadomości
> Witam. Gdzie mogę kupić gruz kostny? Szpital mi powiedział, że mam go
> sobie
> załatwić na własną rękę. Chętnie, ale... skąd? Wie ktoś może?

Co to jest gruz kostny? To z kości ludzkich? To chyba tego nie znajdziesz
tak łatwo.

A.

3. Data: 2008-09-06 18:16:25

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ffiona" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Co to jest gruz kostny? To z kości ludzkich? To chyba tego nie znajdziesz
> tak łatwo.

Gdzieś niedawno chyba na onecie czytałem, że szajkę złapali co to cały
cmentarz z trupów wysprzątali rozbierając ich do czynników pierwszych i
sprzedając.
Może w takich miejscach trzeba szukać...

A z ciekawości zapytam. Po co ci to?

--
PawełJ

4. Data: 2008-09-08 18:22:11

Od: adamno <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Wrz, 20:16, "pawelj" <pawel_jajko. antyspam ....@poczta.onet.pl>
wrote:
> [...]
> sprzedając.
> Może w takich miejscach trzeba szukać...

Do operacji / zabiegu. Moja znajoma ma preblemy z biodrami i trzeba
wstawiać sztuczne. Ten gruz do tego właśnie służy.

ząb
wysoki cholesterol
plamy na ciele
Wrzody dwunastnicy - po czym poznać i jak leczyć
Prace licencjackie, magisterskie, doktorskie.