gry komputerowe dla dzieci

21. Data: 2005-05-24 08:52:11

Temat: Re: gry komputerowe dla dzieci
Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baranska" <b...@p...onet.pl> napisał
| Dzięki, na razie poczekam. Rok w tym wieku, to jednak dużo, a nie chcę
| chłopaka załamywać :-)

Naprawdę nie musisz :)
Królik w tej części ("Po gwiazdkę z nieba") ma naprawdę bardzo proste
zadanie do wykonania - w zależności od wybranego regionu musi : załadować
klejnoty do wózka ( stukając w odpowiednie kształty ), dopasować robaczki w
jaskini ( dziecko+mama ), wsadzić odpowiednią liczbę ludków do rakiety ( z
tym Nika ma troszkę problemy ale to jest liczenie do 10 więc szybko
załapie ), pomalować kwiatki odpowiednimi kolorami ( kolor musi się zgadzać
z kształtem ), zaznaczyć na jaką literę zaczynają się przedmioty płynące
rzeką - a wszystko to okraszone świetnymi piosenkami, bardzo kolorowe i
naprawdę łatwe.

Jeśli Cię to interesuje daj znać na privie :)

--
Kasia + 4 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

22. Data: 2005-05-24 08:59:10

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Baranska <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> Taaaa w AoE to u mnie w pracy na sieci poważni analitycy rąbali :-)

AoE to pierwsza i do dzisiaj ukochana gra młodego. Nauczył się na niej
czytać i pisać... To były czasy -- do dziaij mam kartkę na której mu
pisałam kody i rysowałam do czego są :)))

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

23. Data: 2005-05-24 09:08:58

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> napisał w wiadomości

> Bez nakreslonych granic akceptowalnej "przemocy"
> w grach komputerowych trudno byc precyzyjnym :)

A wystarczyło zapytać, co dla mnie znaczy przemoc.

> IMHO warto sprobowac. Zaszkodzic _nie_zaszkodzi_, a moze
> wciagnac w zabawe i jeszcze czegos nauczyc.
> Pozniej moze nieco nudzic. Jak mojego "przedszkole" po "zerowce"
> i "pierwszaku" (mowa caly czas o bystrzaku - kroliku ;))

Tak wiem, oglądałam wczoraj pudełka tych gier, ale ... tam chyba był tylko
przedszkolak i pierwszak i dlatego ta przepaść wydawała mi się spora.

Aga

24. Data: 2005-05-24 09:10:25

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> tym Nika ma troszkę problemy ale to jest liczenie do 10 więc szybko
> załapie ),

Vax się przyczepi ;-P, ale z liczeniem moje dzieci nie mają problemów :-)

Aga

25. Data: 2005-05-24 09:25:39

Od: "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baranska" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> napisał w wiadomości

> A wystarczyło zapytać, co dla mnie znaczy przemoc.

Szybciej bylo mi okreslic, jakie rodzaje dzialan
"mogacych sie potencjalnie kwalifikowac jako przemoc"
wystepuja w wymienianych tytulach :)
Brat niedzwiedz wypadl najlagodniej, ale tez
moze sie wydawac nieco dziecinny. Ale u nas
w domu to same chlopaki...

> Tak wiem, oglądałam wczoraj pudełka tych gier, ale ... tam chyba był tylko
> przedszkolak i pierwszak i dlatego ta przepaść wydawała mi się spora.

"przedszkolak" dla 4-latka z pewnoscia sie nada - ale to juz wiesz.

v.

26. Data: 2005-05-24 09:27:49

Od: "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baranska" <b...@p...onet.pl> napisała:

> Vax się przyczepi ;-P, ale z liczeniem moje dzieci nie mają problemów :-)

qna, tak bardzo bym nie chcial zawiesc pani profesor, ale nie widze tego,
czego mialbym sie czepic, moze jakas wskazoweczka, podpowiedz malutka? ;p

v.

27. Data: 2005-05-24 09:38:20

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szybciej bylo mi okreslic, jakie rodzaje dzialan
> "mogacych sie potencjalnie kwalifikowac jako przemoc"

Może i szybciej, ale nie krócej :-P

Dzięki za pomoc :-)

Aga

28. Data: 2005-05-24 09:38:55

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> qna, tak bardzo bym nie chcial zawiesc pani profesor, ale nie widze tego,
> czego mialbym sie czepic, moze jakas wskazoweczka, podpowiedz malutka? ;p

Najpierw doktorat, potem profesura :-P

Aga

29. Data: 2005-05-24 11:02:08

Od: "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> napisał w wiadomości

> Najpierw doktorat, potem profesura :-P

Krolik bystrzak dla doktorantow? :)

v.

30. Data: 2005-05-24 12:13:49

Od: "JaBa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Aaaa. To i Kleopatra (chyba lepsza od Cezara). I może Age of Empires
> (mozna się tłuc, ale nie trzeba). Cywilizacja? Heroes?
> Jutro Ci spiszę co ma młody na pólce :)

u nas na tapecie Tycoon - Zoo i Rollercoaster.
Trzeba budowac zoo i wesole miasteczko

JaBa

wakacje
Logopeda dla dziecka