gry komputerowe dla dzieci

51. Data: 2005-05-25 19:14:33

Temat: Re: gry komputerowe dla dzieci
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka <x...@x...xx> napisał(a):

> Ja jestem absolutnie pewna, że z własnej woli nie kupiłam młodej nic
> różowego.

A ja na pewno nie podsuwałam komiksów o średniowecznej Japonii...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

52. Data: 2005-05-25 19:16:17

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> napisał w wiadomości

> A ja bidok...

Pochodzisz z Galicji może?

cale dwa dni sie meczylem, zeby na desce smigac
> poprawnie z prawa noga do przodu (a taki kaprys mialem nauczyc
> sie dodatkowo odwrotnie ;)))

Ja pierwsze zjazdy miałam w dwie strony i ani trochę mi nie przeszkadzało,
że jadę 'nie tą nogą' do przodu :-)

A kiedys struny w gitarze przełożyłam, żeby prawą ręką nauczyć się jeździć
po gryfie ... matko, z nudów to się głupie rzeczy wymyśla :-)

Aga

53. Data: 2005-05-25 19:18:37

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jonasz <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> podchwycili, że takie dzieci, które wcześnie z kompem
> zaczynają są jakieś dziwne. Jest nawet takie słowo geek,

Jezusiemaryjopojedyncza!!! To ja giiiika wychowałam!???

/.../
> Inny gatunek człowieka, choć rodzice w większości
> normalni: telewizyjno-sportowo-piwni.

Pocieszasz ;)

> I wiesz, co zrobiły geeks? Wymyśliły geek-code, zrobiły
> swoje e-ziny, komiksy ("Geek-girl")

Geek-girl to się Geech nazywa ;) Gicz znaczy :)
Jest też przymiotnik -- giczy.

> czy jakoś tak
> i okazało się, że jest ich więcej niż pedałów,
> tylko nie lubią się afiszować ze swoimi skłonnościami.

Gicza parada? Pewnie nawet by poszli jakby przez miasto światłowód
położyć i terminale na kółkach...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

54. Data: 2005-05-25 19:20:10

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Baranska <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> A kiedys struny w gitarze przełożyłam, żeby prawą ręką nauczyć się jeździć
> po gryfie

Ja właśnie się przymierzam do przekładania. Ja grać już nie będę, a
młody wyraża chęć. Ciągle mam nadzieję, że nauczę go grać tak jak grał
Kaczmarski -- odwrotnie, bez przełożonych strun.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

55. Data: 2005-05-25 19:22:17

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Gicza parada? Pewnie nawet by poszli jakby przez miasto światłowód
> położyć i terminale na kółkach...

Eeee ja stałego łącza nie mam, a nadaję.
Laptopy można na sznurkach na szyi powiesić, jak panie co w cyrku albo na
plaży papierosy sprzedawały :-)

Aga

56. Data: 2005-05-25 19:26:24

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja właśnie się przymierzam do przekładania. Ja grać już nie będę, a
> młody wyraża chęć. Ciągle mam nadzieję, że nauczę go grać tak jak grał
> Kaczmarski -- odwrotnie, bez przełożonych strun.

To może nie przekładaj. Nauczy się na 'normalnej' i będzie mógł na każdej
grać.

Aga

57. Data: 2005-05-25 20:49:26

Od: "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baranska" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> napisał w wiadomości

> Pochodzisz z Galicji może?

y-y

mam zawily zyciorys, urodzilem sie w medalikarni
i powinienm mowic na papcie/kapcie hapcie, na motor motur
na samochody taksowki, a na targowisko ryneczek.
Lata spedzone w opolu winny owocowac hanyszniem. Nie wyszlo ;)
Dwa _wielotnie_ pobyty we wrocku mogly odcisnac pietno lwoskie,
podobnie, jak epizod krakowski na insza nute.
Krotszych pobytow "to tu i tam" juz nie licze ;)
Maly tez jest "globtrotuar" ;)) Ale mu to pasi - najwyrazniej :)

> cale dwa dni sie meczylem, zeby na desce smigac
>
> Ja pierwsze zjazdy miałam w dwie strony i ani trochę mi nie przeszkadzało,
> że jadę 'nie tą nogą' do przodu :-)

Wiesz, przed parapetem mialem do czynienia ze skateboardem,
i nie bylo mi "wsio tyba" (a DOBRY bylem, nie chwalac sie ;))
Na szczescie "w _pelni_ funkcjonalna odwrotke" przecwiczylem
na kolkach jeszcze :)

> A kiedys struny w gitarze przełożyłam, żeby prawą ręką nauczyć się jeździć
> po gryfie ... matko, z nudów to się głupie rzeczy wymyśla :-)

nie no, pisanie lewa, gra w pingla etc. ale gitara?... w imie czego? ;))

v.
PS. eee.... zauwazam tendecje w popadanie w OT ;)

58. Data: 2005-05-25 20:51:08

Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik siwa napisał:

> Gicza parada? Pewnie nawet by poszli jakby przez miasto światłowód
> położyć i terminale na kółkach...

Parada? Zapomnij. Ja od kiedy mam mieszkanie myślę,
czy by sobie jakiegoś terminala nie zainstalować
w toalecie.
Główna przeszkoda to zdanie mojej piękniejszej połowy,
bo gdybym mieszkał sam, to już by tam laptopik P-2
jakiś biedny sobie stał. No i te kabelki wszystkie,
które kładłem ze dwa lata temu, teraz odbierają sens
zakupu access pointa :-(

J.

59. Data: 2005-05-25 20:55:30

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jonasz <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> Ja od kiedy mam mieszkanie myślę,
> czy by sobie jakiegoś terminala nie zainstalować
> w toalecie.

Moja matka opowiadała kiedyś na rodzinnym obiedzie:
- W każdym pokoju komputer <wzdech>.
- Całe mieszkanie okablowane <wzdech>
- Kabel nawet w piwnicy mam <wzdech>
- A do tego <dramatyczna przerwa> mamy serwer <bardzo dramatyczna
przerwa> W STOŁOWYM!!!

A laptopik P-2 to bym kupiła, wcale nie do kibla...
Do kibla mam P-100 :)

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

60. Data: 2005-05-25 20:56:24

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> ...to tym bardziej ;)

Tak super, ale na myszce nie wykształci chwytu pęstekowatego, który będzie mu
potrzebny do m.in. pisania...

Madzia ( Karolina 7 i Grześ 4,5)

wakacje
Logopeda dla dziecka