grzebie się w starych zdjęciach

21. Data: 2008-06-17 09:55:32

Temat: Re: grzebie się w starych zdjęciach
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<i...@g...pl>
news:8ep14vazispy$.5153nona6tj9.dlg@40tude.net

> Ja u niego tego nie widzę. On tylko pisze, że oglada zdjęcia.

Widzisz wszystko oddzielnie?

[...]
> To, że ktoś podsumowuje swoje życie "in plus" i jest z niego
> zwyczajnie i po prostu zadowolony odbierasz jako mega-zadowolenie i
> fontannę radości? Zapewne u podłoża tego stanu domyślasz sie worka
> pieniędzy, luksus w każdym szczególe itp ;-P

Oj już nie wymyślaj.

[...]

Don

22. Data: 2008-06-17 09:56:05

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Może między tęsknotami i tym co z nich zostało?
>
> Chyba coraz gorzej z tobą, i starasz się oszacować jak bardzo.
> Nie?

mam nadzieję, że chociaż szacować potrafię :)

--
http://dokad.prowadzi.patrz.pl
tren hakker, tre Niro, t-ster

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

23. Data: 2008-06-17 09:56:37

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> ...nie mogło ;-P

mogło, mogło :p

24. Data: 2008-06-17 10:00:40

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Jun 2008 11:56:37 +0200, tren R napisał(a):

> mogło, mogło :p

Nie chodzi o niemoc, ale o brak przyzwolenia ;-P

25. Data: 2008-06-17 10:02:55

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Jun 2008 11:47:57 +0200, cbnet napisał(a):

> Powinni cię zamknąć w psychiatryku. :)
> Powaga.

Może i chcieliby, ale nie ma jeszcze psychiatryków dla szczęśliwych.
Pociesz się jednak, że kiedy "twoi" dojdą do pełni władzy (hie, hie), to
takie powstaną - sądząc po twoich zapędach :-)

26. Data: 2008-06-17 10:04:46

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Jun 2008 11:55:32 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> Użytkownik<i...@g...pl>

> Widzisz wszystko oddzielnie?

Nie widzę, tylko czytam, co pisze.

> [...]
>
> Oj już nie wymyślaj.

Cieszę się, że nie :-)

27. Data: 2008-06-17 10:05:29

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Psychiatryki to miejsca dla "szczęśliwych", aby dzięki nim
byli jeszcze szczęśliwsi...

podobnie zresztą jak ich otoczenie.

Bardzo byś tam pasowała.
100% serio.

--
CB

28. Data: 2008-06-17 10:15:19

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Jun 2008 12:05:29 +0200, cbnet napisał(a):

> Psychiatryki to miejsca dla "szczęśliwych", aby dzięki nim
> byli jeszcze szczęśliwsi...
>
> podobnie zresztą jak ich otoczenie.
>
> Bardzo byś tam pasowała.
> 100% serio.

Tylko według twoich kryteriów.
Czyli nigdy tam nie trafię :-)

29. Data: 2008-06-17 10:19:25

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:
> tren R<t...@p...pl>

> oczywiście

tego się obawiałem.

30. Data: 2008-06-17 10:20:33

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> przecież u trenera jasno widać jakieś niezadowolenie i smutek a u ciebie
> mega-mega-zadowolenie i fontannę radości, nespa? :)

niezadowolenie?
gdzie ty je widzisz?
smutek, może i owszem, ale zadowolenie jak najbardziej równiez
oczywiście też :)

--
[...]

cel - leo. do ataku!
POLSKA _ HORWACJA
Boruc - Chorwacja - JanB 0:0:-1
No a dzisiaj wygramy?
Zaproszenie na sesję "Sztuczne życie - mit czy rzeczywistość?"