grzejniki

1. Data: 2004-11-06 22:27:13

Temat: grzejniki
Od: "salamon" <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam kilka pytań:
Po pierwsze primo - jak nazywają się grzejniki typu przemyslowo-klatkowo
schodowego-miniono epokowego, taka rura dużej średnicy owinięta spiralą ?
Pod rugie primo - jaką w/w grzejniki mają wydajność kW z mb ?
Po trzecie primo - ile się przyjmuje kW na ogrzanie metra kwadratowego
powierzchni (przy wysokości pomieszczenia ok. 2,5 m) ?
Po kolejne primo - kto wie gdzie można znaleźć powyższe informacje (chodzi
mi o jakiś nr PN) ?

A do czego mi to?

Otóż wynajmuję od spółdzielni pomieszczenie ok 32 m kwadratowe, mam tam
zainstalowane 2 grzejniki (te, co nie wiem jak się nazywają), jeden
dwururowy, 65 cm długości, drugi 1,2 m. Krótki ładnie grzeje, do długiego
woda dochodzi letnia, a wychodzi zimna (grzejnik też zimny). Spóldzielnia
każe sobie słono płacić za ogrzewanie, a ja zwyczajnie marznę. Wybieram się
do władz tejże spółdzielni ponegocjować warunki czynszu - albo obniżenie
opłaty za ciepełko, albo tyle sprzwnych grzejników, abym się niemusiał
dogrzewać piecykiem gazowym. I dla tego potrzebne są mi te informacje, żebym
wiedział na czym stoję i czym w razie draki mogę się podeprzeć.

pozdrawiam
SALAMON

1. Data: 2004-11-08 06:08:51

Temat: Re: grzejniki
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

salamon napisał(a):

> Mam kilka pytań:
> Po pierwsze primo - jak nazywają się grzejniki typu przemyslowo-klatkowo
> schodowego-miniono epokowego, taka rura dużej średnicy owinięta spiralą ?

Grzejnik Faviera. Interpretacja pisowni dowolna :)

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

1. Data: 2004-11-08 20:33:00

Od: "salamon" <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

> Grzejnik Faviera. Interpretacja pisowni dowolna :)

Siara, znaczy się Favier. I wszystko jasne.
Idę googlać.
Dzięki
SALAMON

1. Data: 2004-11-09 07:05:55

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

salamon napisał(a):

> Siara, znaczy się Favier. I wszystko jasne.
> Idę googlać.

Eeeeetam. Toto jest tak stare, że google może o tym nie wiedzieć :)

1. Data: 2004-11-10 19:03:09

Od: "salamon" <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Eeeeetam. Toto jest tak stare, że google może o tym nie wiedzieć :)

Trochę wie, ale ta wiedza jest do bani - wali adresy stron producentów i
sprzedawców tego wynalazku. Trzeba znaleźć jakiegoś starego fachowca od
grzejników, co by mnie uświadomił.
pozdr
SALAMON

Dobry odkurzacz