grzejniki i regulacja temperatury

1. Data: 2009-02-23 09:53:51

Temat: grzejniki i regulacja temperatury
Od: Łukasz Rostalski <"lukasz[cut]"@rostalski[wytnij].pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przymierzam się do remontu mieszkanka i wymiany grzejników, dokładnie 3
sztuki (dwa pokoje i kuchnia). I wpadłem na pomysł że może można by
założyć na grzejniki jakieś elektroniczne programowane regulatory
temperatury zarządzane z jednego miejsca, tak abym mógł ustawić
temperaturę na 23 stopnie C pomiędzy jakimiś godzinami i nie martwić się
o kręcenie gałkami. Czy jest coś takiego? I o co zapytać google,
ewentualnie jakie firmy polecacie.

Łukasz Rostalski

2. Data: 2009-02-23 16:00:38

Temat: Re: grzejniki i regulacja temperatury
Od: Łukasz Rostalski <l...@n...wytnij.rostalski.pl> szukaj wiadomości tego autora

PeJot pisze:

> Jest, Honeywell robi coś takiego; tzn. programowane głowice . Nie
> pamiętam jak się to nazywa, mam gdzieś to w domu - u mnie nie sprawdziło
> się, bo nie potrafiło zdalnie odpalić kotła. Jeśli masz CO miejskie,
> powinno być OK.

Nawet dobrze się to prezentuje, ale troszkę drogo. Może jest coś podobnego,
niekoniecznie sterowanego
radiowo co wyjdzie taniej.

Łukasz Rostalski

3. Data: 2009-02-26 11:28:09

Od: "RoB" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz Rostalski" <"lukasz[cut]"@rostalski[wytnij].pl> napisał w
wiadomości news:49a27230@news.home.net.pl...
[...]

Moze cos takiego Cie zainteresuje, sterowanie do 8 grzejnikow z 1
programatora, lecz wszystkie z tymi samymi nastawami.:
http://www.euroster.com.pl/index.php?euroster=e80tx

RoB

Kabina prysznicowa
PORADA - NIE JEST TO REKLAMA !!!