grzybica ukladu pokarmowego

1. Data: 2005-03-15 22:21:16

Temat: grzybica ukladu pokarmowego
Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

znajoma mowi ze ma takie cudo inside, ale mimo ciaglego namawiania i
kadzenia nie chce isc do konowala (miedzy innymi sie to wzielo z tego ze
nie ma z byt dobrych doswiadczen z nimi)

mowi tez, ze to co jej jest, to cos takiego, jak powiedzial lekarz
(okolo 3 lat temu) ale ją totalnie zlał, stwierdzil ze to nic takiego i
ze mu glowe zawraca

mozecie powiedziec mi jaki lekarz sie tym zajmuje, moze kogos polecicie
(najlepiej w kuj-pom) a pozatym

jak to leczyc, jaka diete stosowac najlepiej? da sie to jakos domowymi
sposobami ukrocic?? nieleczone moze miec jakies konsekwencje??

pozdrawiam i zdrowia zycze

Radoslaw R.

2. Data: 2005-03-15 23:14:40

Temat: Re: grzybica ukladu pokarmowego
Od: "[cookie]" <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> wrote:

>jak to leczyc, jaka diete stosowac najlepiej? da sie to jakos domowymi
>sposobami ukrocic??

- nie jeść przez jakis czas cukru, ziemniakow
- zamiast tego np. ciemny ryż, grapefruity
- dać szansę na skolonizowanie siebie jakimś przyjaznym bakteriom
(np. kwasu mlekowego) - czyli pic bio-jogurty i unikać antybiotyków

ponoć głodzone grzyby przed obumarciem emituja toksyny, więc mogą
się pojawić efekty specjalne jak przy substancjach "wyskokowych"...

3. Data: 2005-03-16 10:40:53

Od: "wolim" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> napisał

> znajoma mowi ze ma takie cudo inside, ale mimo ciaglego namawiania i
> kadzenia nie chce isc do konowala

Jednak będzie musiała się wybrać.
Jeżeli jakiś zraził ją do siebie, niech idzie do innego...

Przy tego typu problemach pomaga picie dużych ilości jogurtów (takich z
żywymi kulturami bakterii).
Jednak bez odpowiednich lekarstw sie nie obędzie.

--
/\/\\/\/

4. Data: 2005-03-17 13:19:31

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Polsce nie słyszałem o skutecznym leczeniu drozdżycy, sa to tylko próby
jej likwidacji. Kuracje zmniejszaja jej objawy, ale nie usuwaja drożdzycy
całkowicie.
Sa amerykanskie naturalne preparaty ziołowe (mozna je sprowadzic), które
bardzo skutecznie niszcza candide. Kurajcja polega na całkowitym
oczyszczeniu organizmu z toksyn (candida produkuje w organizmie bardzo dużo
toksyn), podniesieniu odpornosci i jednoczesnym zniszczeniu candidy. W
trakcie kuracji bardzo wskazane jest przeprowadzenie colon hydroterapii.
Candidi warto sie pozbyć, ponieważ grzybo-drożdzaki rozmnażają sie w
zawrotnym tempie i moga powodowac 150 różnych chorób.
Jeszcze jedno, jezeli candida jest wykazana w pochwie to w 100% jest ona w
przewodzie pokarmowym również, ale na podstwie badania kału nie mozna tego
wykazać. Drozdżak bardzo mocno trzyma sie scianek jelita i nie jest usuwany
razem z kałem.

Istvan

Przebijanie pęcherza płodowego
Objawy ciazy