grzyby i podgrzybki

1. Data: 2002-10-02 13:12:59

Temat: Re: grzyby i podgrzybki
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> napisał w wiadomości
news:anerbs$pqk$1@news.tpi.pl...
> Godzine temu dotarlam do domu z zakupow. Akurat bylam dzis na Kleparzu -
dla
> tych co nie znaja Krakowa to taki plac;) - jedyne chyba miejsce w Krakowie
> gdzie sprzedaja grzyby. Paslam oczy prawdziwkami (80 PLN), kozakami i
> rydzami (40 PLN). Byly tez kanie, maslaki i podgrzybki (ktorych to kupilam
> 0,5 kg i przed chwila pozarlismy z moim TZ. Smazone na masle. Mniam). Ceny
> mnie troche zwalily z nog. Wolalabym sama wybrac sie na grzybobranie,
gdyby
> nie to, ze grzyby w lesie sie chowaja przede mna. Czy wszedzie ceny sa
> [...]

wole nie myslec jakie ceny sa w Trojmiescie. Wolalabym tez sama wybrac sie
wpiatek na grzybki w kaszubskie lasy, ale: po pierwsze - nie wiem, czy
cokolwiek znajde, a po drugie - watpie, zeby moj polowek dal sie namowic na
taki zimny i mokry wyjazd

wkn :(

1. Data: 2002-10-02 14:10:00

Od: "Claris" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

We Wrocławiu wczoraj podgrzybki były po 10 zł/kg, a w ubiegły piątek po 6
zł/kg
innych rodzajów grzybków nie widziałam, a jak wyglądają rydze, to wstyd się
przyznać, ale nawet nie wiem...
Ale w niedziele ponownie jade do lasu i mam nadzieję, że już sie zacznie ten
dlugo oczekiwany przez mnie wysyp...

--
Claris /ona/ z Wrocławia
c...@w...pl

1. Data: 2002-10-02 14:10:34

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn wrote:

> Użytkownik "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> napisał w wiadomości
> dla
> gdyby

Tak jak już ktoś wspomniał...we Wrocławiu na targowisku podgrzybki
ok. 12-10 pln/kg . Nie wiem jak z innymi grzybkami bo spieszyło mi się
i nie zwróciłam uwagi. Może jutro wcześnie rano uda mi się wstać
(chociaż nie wiem jakim cudem) to pobiegnę na plac (mam straszną ochotę na
grzyby)
na zakupy. Wówczas zdam relację.

Mich'ata

1. Data: 2002-10-02 15:05:20

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja widzialam wlasnie za 7 zl/kg sliczne podgrzybki a za 5 zl/kg maslaki

Justyna Oracz
GG : 411958
e-mail : w...@w...net.pl
-

1. Data: 2002-10-02 18:01:07

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> a écrit dans le message de news:
anerbs$pqk$...@n...tpi.pl...
> [...]
gdyby
> nie to, ze grzyby w lesie sie chowaja przede mna. Czy wszedzie ceny sa

A ja wlasnie rydze ze sklepu przynioslam !
(ale o cenie nie napisze, bo mi wstyd)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2002-10-02 18:54:25

Od: Rudy102 <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Oct 2002 20:01:07 +0200, "Ewa \(siostra Ani\) N."
<n...@y...com> wrote:

>A ja wlasnie rydze ze sklepu przynioslam !
>(ale o cenie nie napisze, bo mi wstyd)
>

>Ewcia

U mnie chantrelle (kurki ?) kosztuja $34 za 0.5 kg....a porcini
( prawdziwki ?) $48 za 0.5 kg...powiesic sie mozna...
;-((

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-10-02 20:46:43

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Rudy102" <j...@p...net> a écrit dans le message de news:
r...@4...com...

> U mnie chantrelle (kurki ?) kosztuja $34 za 0.5 kg....a porcini
> ( prawdziwki ?) $48 za 0.5 kg...powiesic sie mozna...
> ;-((

Ok, przyznaje sie : 50 euro (=twoje $) za 0,5 kg...
snif, zeschniete do tego, snif

Ewcia
(Ale To Rydze Byly)

--
Niesz !

1. Data: 2002-10-03 03:59:51

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Rudy102 wrote:

> U mnie chantrelle (kurki ?) kosztuja $34 za 0.5 kg....a porcini
> ( prawdziwki ?) $48 za 0.5 kg...powiesic sie mozna...
> [...]

Co ty, u nas w najdrozszym sklepie kurki po $29 za funt. Prawdziwki to
tylko na rynku, nawet nie pytalam za ile, bo widzialam ceny za trufle
(ponoc z Tybetu!) za $60 za funt
hahahahahahhhhhaaaaaaaaa

chyba zaczne produkowac syntetyczne czy co?

Magdalena Bassett

1. Data: 2002-10-03 06:09:14

Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości
> [...]
> (ponoc z Tybetu!) za $60 za funt
> hahahahahahhhhhaaaaaaaaa
>
> chyba zaczne produkowac syntetyczne czy co?

No to chyba przestane narzekac:) Skoro stac mnie na 0.5 podgrzybkow i potem
bezwstydnie je palaszuje to nie bede jojczec, ze w Polsce takie drogie.
Chyba wracalabym z Polski za kazdym razem obwieszona sznurem suszonych
grzybow;)

Marta

prosba o pomoc - sos
Butelki