Butelki

1. Data: 2002-10-02 11:35:21

Temat: Butelki
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Ludu produkujacy i pijacy miast i wsi,

gdzie w okolicach Wrocka mozna zakupic butelki z korkiem, nadajace sie do
przechowywania trunkow domowej roboty, taki zeby potem bez wstydu czy
zazenowania mozna bylo podarowac? Prosze o podanie sklepu i ulicy. Od siebie
dodam, ze tutaj w miare atrakcyjne butelki 0.3 z korkiem + druciane
zabezpieczenie kosztuje ok 3 Euro.

Irek kochany

1. Data: 2002-10-02 13:26:53

Temat: Re: Butelki
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Irek Zablocki <i...@w...de> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:anemud$hvr$01$...@n...t-online.com...
> [...]
siebie
> dodam, ze tutaj w miare atrakcyjne butelki 0.3 z korkiem + druciane

Z adresem ciezko bedzie bo ja spod Warsiawy, ale gdzies tam musi byc
hipermarket? Swojego czasu widzialam w Realu, rozne ksztalty i kolory. W
Geant'cie chyba tez.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-10-03 08:33:10

Od: "Waldek" <x...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

==============
Jest we Wroclawiu kilka sklepow
z ladnymi rzeczami.
Jeden z nich na Ruskiej, numer
chyba 51 (w bramie), drugi
w galerii dominikanskiej w podziemiu, itd.
Jak sie pokrecisz po cetrum znajdziesz
tego troche.
Rowniez ladnebutelki ,
ale juz bez tej klasy
(tasmowa robota) sa
w hicie i innych sm.

waldek
==============

1. Data: 2002-10-11 19:10:24

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Waldek" <x...@k...net.pl> schrieb im Newsbeitrag
> ==============
> Jest we Wroclawiu kilka sklepow
> z ladnymi rzeczami.
> Jeden z nich na Ruskiej, numer
> chyba 51 (w bramie), drugi
> w galerii dominikanskiej w podziemiu, itd.
> Jak sie pokrecisz po cetrum znajdziesz
> tego troche.
> Rowniez ladnebutelki ,
> ale juz bez tej klasy
> (tasmowa robota) sa
> w hicie i innych sm.
>
> waldek
> ==============

Dzieki. Ostatnio zamowilem w sklepie z alternatywna zywnoscia specjalny
gasiorek do nalewek z szyjka o szerokosci 11 cm. Na poczatek wzialem 10
litrowy. W Polsce widzialem tylko gasiary do winaDodatkowo byly rozniste
butelki. Zamowilem 10 na probe. Jak dostane a jesli Cie to interesuje moge
dokladnie opisac. Moze tez znajde to w internecie.

Irek kochany

salatka z paluszkami krabowymi [P]
Pizza neapolitanska;-) troche [OT]
tarta - pomocy szybciutko...