gula na policzku, pomocy.

1. Data: 2004-07-23 15:46:45

Temat: gula na policzku, pomocy.
Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

cos mi sie od wczoraj takiego dziwnego zrobilo, na policzku ale przy samym
uchu. wyglada jak spuchniecie, srednicy 3 cm, odstaje od skory na 1 cm. jest
twarde, probowalem to naciskac ale boli i wydobywaja sie kropelki jakiejs ropy.

nie wiem skad to sie moglo wziac ale podejrzewam ze moze od tego ze wczoraj
jadlem ogromne jablko i musialem rozchylic szczeke tak ze az zabolalo, teraz
tez boli , nie tylko przy jedzeniu.

co to moze byc? jesli samo nie przejdzie to w poniedzialek pojde do lekarza.

2. Data: 2004-07-23 16:38:57

Temat: Re: gula na policzku, pomocy.
Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> twarde, probowalem to naciskac ale boli i wydobywaja sie kropelki jakiejs

Ale na zewnątrz czy w środku? na jakiej wysokości? Czy ból się nasila przy
jedzeniu?
Piotr

3. Data: 2004-07-23 16:47:26

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ale na zewnątrz czy w środku? na jakiej wysokości? Czy ból się nasila przy
> jedzeniu?
> Piotr

na zewnatrz, tak, boli bardziej przy ruszaniu szczeka

4. Data: 2004-07-23 16:48:53

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ale na zewnątrz czy w środku? na jakiej wysokości? Czy ból się nasila przy
> jedzeniu?
> Piotr

tuz przy uchu, w miejscu gdzie niektorzy maja bokobrody

5. Data: 2004-07-23 22:08:21

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tuz przy uchu, w miejscu gdzie niektorzy maja bokobrody

No widzisz, może Ci bokobrody (pejsy) rosną ;-)
A tak poważnie, to nie widząc tego przychodzą mina myśl 3 możliwości.
1 - Czyrak
2 - Ropień okołowierzchołkowy (np od zęba 8)
3 - Torbiel ślinianki przyusznej

Pewnie mogą to być inne rzeczy. Bez macania i oglądania się nie obejdzie
Piotr

do ginekologów
w/s padaczki...
Tyłozgięcie macicy