gulasz

1. Data: 2001-05-28 12:15:05

Temat: gulasz
Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

pozwolę sobie podzielić sie prostym przepisem na gulasz wieprzowy (bo wołu
jakos ostatnio nikt nie jada ;)
szynka wołowa, surowa, pokrojona w kosteczke, przyprawiam sola, poeprzem,
papryką słodka, ziołami prowansalskimi, opruszam mąką, wrzucam na rozgrzany
oej i obsmażam aż sie przyrumieni.
wrzucam do rondla, zalewam wrzątkiem z kostką rosołową, dorzucam liść
laurowy i ziele angielskie, duszę na małym ogniu ok godzine.
marchewka pokrojona w talarki, 5-6 pieczarek, obranych i umytych,
pokrojonych w talarki, dwie papryki pokrojone jak się chce i lubi, dorzucam
do mięsa i dalej duszę ok pół godz. do tego wrzucam gruba kromke chleba
(najlepiej razowca!) co sprawi,że sosu nie trzeba potem zagęszczać. na
koniec wsypuje puszke odsączony groszek z puszki i doprawiam maggi i podaje
koniecznie z kopytkami
pewnie wszyscy znaja taki przepis ale może znajdzie sie ktoś kto nie zna a
ten gulasz z warzywkami jest super
pozdrawiam
kachna, nudząca się w pracy

1. Data: 2001-05-28 12:31:54

Temat: Re: gulasz
Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiek" <k...@w...ps.pl> napisał w wiadomości
> pewnie wszyscy znaja taki przepis ale może znajdzie sie ktoś kto nie zna a
> ten gulasz z warzywkami jest super
> pozdrawiam
> kachna, nudząca się w pracy

Z Twojego opisu wyglada smakowicie. Troche przypomina buef Strogonowa.
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-05-28 12:33:19

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiek" <k...@w...ps.pl> napisał w wiadomości
> pozwolę sobie podzielić sie prostym przepisem na gulasz wieprzowy (bo wołu
> jakos ostatnio nikt nie jada ;)
> szynka wołowa, surowa, ...

Heh, spryciula z ciebie Kasiu :)

Jader

1. Data: 2001-05-28 12:48:12

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

coś nie tak Panie Jader?
Jader napisał(a) w wiadomości: <9etgjg$7v9$1@sunflower.man.poznan.pl>...

1. Data: 2001-05-28 12:54:15

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> coś nie tak Panie Jader?

Nie, wszystko jest miodzio. Chyba ze mna jest cos nie tak? Jeszcze wczoraj
bylem normalny... Hm... Mam na swoje usprawiedliwienie tylko to, ze mnie
meszki pogryzly.

Jader

1. Data: 2001-05-28 13:03:13

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kasiek <k...@w...ps.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9eted8$d9n$...@z...man.szczecin.pl...
> więc zrób sobie gul;asz z surowej szynki i najedz się do syta, może będziesz
> milszy
> pozdrawiam:)))))))
Kasiu !
po co piszesz wstęp o wieprzowym gulaszu a potem i tak robimy z wołowiny ? Czyżby
Jader miał rację, że to podstęp?
Pozdrawiam AgataW.

1. Data: 2001-05-28 13:03:34

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader napisał(a) w wiadomości: <9ethqo$j77$1@sunflower.man.poznan.pl>...

1. Data: 2001-05-28 13:16:11

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

sprostowanie juz napisałam, przepraszam za błąd i chyba juz długo nie
napiszę żadnego przepisu :))
AgataW napisał(a) w wiadomości: <9etibc$m46$1@news.tpi.pl>...

1. Data: 2001-05-28 14:16:21

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

hihihihi... pisz! pisz!
Nie wiem czy juz zuwazyliscie, ze wyznaje elastycznosc w kuchni i
ciagle cos na cos zamieniam (to wynika rowniez z braku roznych
produktow to gotowania, np. polskich potraw, tu)

wiec sie w ogole nie przejelam zamiana miesa, choc od razu
zauwazylam i bylam ciekawa, co z tego wyniknie....

chyba sztuka jest improwizacja najczesciej z przymusu, ale aby
efekt koncowy byl taki by jedzacy na koncu wsadzili leb w sagan
i go wylizali

nastepny przepis, prosze!!

Krysia

K.T. - starannie opakowana