guz

1. Data: 2001-05-29 16:24:42

Temat: guz
Od: "Popow" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

wyczulem u mojej dziewczyny w pochwie cos w rodzaju guzka mniej wiecej tam
gdzie punkt g ale watpie zeby to byl on bo czytalem iz go trudno
zlokalizowac,slrednica tego guzka nie przekracza 1 cm .jestem zielony w tych
sprawach wiec wyrozumiale prosze.
pozdr.

2. Data: 2001-05-29 20:10:51

Temat: Re: guz
Od: "Piotr Plata" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyrozumiale:
skąd wiesz gdzie jest punkt G? - połowa ginekologów twierdzi, że go nie ma,
druga połowa nie wie gdzie on jest - ale wie że jest.
Z tego co wiem to pewnie chodzi Ci o przednią ścianę pochwy - gdzieś 2-3 cm
od przedsionka... ale punkt G to podobno po prostu miejsce w którym znajduje
się więcej receptorów odpowiedzialnych za wrażenia rozkoszy, więc nie sądzę
by punkt G był "wystający" i miał postać guzka. Jeśli nikt Ci więcej na to
pytanie nie odpowie to poradźcie się ginekologa - w końcu może coś być nie
tak :-(

(I tak Ci pewnie nic nie pomogłem - sorry)

Zdrówko,
Piotr

3. Data: 2001-05-29 20:51:36

Od: "Ewa" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawdopodobnie jest to torbiel i nie ma większego znaczenia. Często
samistnie się opróżnia /np. w czasie porodu/. Ale zawsze lepiej sprawdzić

4. Data: 2001-05-29 21:46:14

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To po prostu szyjka macicy... Zycze dalszych owocnych poszukiwan punktu G
:-)

5. Data: 2001-05-29 21:53:42

Od: Wladyslaw Gawel <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Blade Runner wrote:

> To po prostu szyjka macicy... Zycze dalszych owocnych poszukiwan punktu G
> :-)

ROTFL,ROTFL
W.G.

6. Data: 2001-05-30 18:02:12

Od: "Ewa" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

szyjka leży szycie sklepieniach pochwy a ta ma dł. ok. 10cm bałwanie a nie
3-4

7. Data: 2001-05-30 20:11:53

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Well, byc moze troche przesadzilem z ta szyjka, ale przeciwko niej przemawia
raczej srednica - ponizej1 cm to za malo; czy naprawde uwazasz, ze u
wszystkich kobiet szyjka znajduje sie zawsze na 10-tym centymetrze??? Nie
lezy na szczycie sklepienia - przy fizjologicznym przodopochyleniu tylne
sklepienie jest glebsze. I nie musisz nazywac mnie balwanem. Dawno, dawno
temu sam mialem kiedys podobne watpliwosci...
Mimo wszystko pozdrawiam
BR

8. Data: 2001-05-31 17:21:47

Od: "Marek Szopa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestescie niesamowici, facet napisal o czyms czego lokalizacji dokladnie nie
potrafil opisac, z opisu nic nie wynika, a tu juz co najmniej 4 diagnozy,
brawo
M.Sz.

9. Data: 2001-06-01 12:16:32

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czego sie spodziewales, gromady jasnowidzow? Nic nie zastapi badania
pacjenta. Jedna wizyta u ginekologa i bedzie wszystko wiadomo. Nie mylcie
grupy dyskusyjnej z przychodnia...
Pozdrawiam BR

10. Data: 2001-06-02 12:40:02

Od: "Ewa" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry za bałwana. To miał być żart. Może był zbyt moło wybredny. Jeszcze raz
przepraszam. Tomek

> [...]
> sklepienie jest glebsze. I nie musisz nazywac mnie balwanem. Dawno, dawno
> temu sam mialem kiedys podobne watpliwosci...

Jak szybko przybrać na masie
Wzrok
Tetno mlodego czlowieka
Wrzody na d... ops, pośladkach