guz mozgu - gdzie diagnozowac

1. Data: 2002-07-11 14:46:03

Temat: guz mozgu - gdzie diagnozowac
Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie sie dowiedzialam, ze moj 22-letni kuzym ma guza mozgu. "Zmiana
hypodensyjna nie ulega wzmocnieniu po podaniu kontrastu 23-28 mmm" - cokolwiek
to znaczy. Poszukuje informacji na temat osrodka/lekarza w Polsce (Warszawa,
Kraków, Katowice czy gdzies indziej), gdzie mozna szukac pomocy. Chlopak
pochodzi z malego miasta, studiuje co gorsza zalamal sie kompletnie wiec dobrze
by bylo, zeby lekarz mial jeszcze naprawde podejscie.

Bardzo dziekuje za pomoc

Ania

2. Data: 2002-07-11 15:58:25

Temat: Re: guz mozgu - gdzie diagnozowac
Od: "Kinga" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
dobrze
> by bylo, zeby lekarz mial jeszcze naprawde podejscie.

Mam podobny problem w domu.Czy Twój kuzyn miał już robiony
rezonans?Prywatnie kosztuje ok 600 zł,ale pozwala dokładnie okreslić rozmiar
zmiany.
Ja konsultowałam się/jeździłam ze wszystkimi wynikami i zdjęciami/ z kilkoma
neurochirurgami w Polsce/Warszawa,Gdańsk,Poznań/niestety obecnie
nie pamiętam nazwisk.Proponuję taką samą metodę ,jest czasochłonna ,ale co
kilka głów to nie jedna.
Co do załamania - poszukaj u siebie w okolicy Poradni Nowotworowej-przyjmują
tam psycholodzy /skierowanie od lekarza rodzinnego/.
Pozdrawiam.Kinga

3. Data: 2002-07-11 17:23:00

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Jul 2002 n...@p...onet.pl wrote:

> to znaczy. Poszukuje informacji na temat osrodka/lekarza w Polsce (Warszawa,
> Kraków, Katowice czy gdzies indziej), gdzie mozna szukac pomocy.

w kazdym z tych miast sa kompetentni specjalisci mogacy sie zajac ta
sprawa. Jesli jest studentem - mozliwe, ze najlepiej w tym miescie, gdzie
studiuje o ile w nim jest oddzial lub klinika neurochirurgii

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

4. Data: 2002-07-12 21:09:53

Od: p...@a...gda.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

> cokolwiek

Polecam wiadomosci na ten temat na www.neurochirurgia.2p.pl w Kaciku
Pacjenta. Tak na oko to chyba warto zrobic rezonans magnetyczny, a jak beda
dalej watpliwosci, to biopsje stereotaktyczna.
Jesli masz jakies pytania, to napisz.

Pozdrawiam
Piotr Zielinski
Neurochirurgia AM Gdansk