guzek pod pachą

1. Data: 2004-12-17 18:32:07

Temat: guzek pod pachą
Od: "ag" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy guzek pod pacha to norma (węzeł chłonny) czy tez powód do niepokoju.Iczy
badania USGpiersi równiez obejmuja ten obszAr czy tez nalezałoby zrobić
oddzielne usg wezłow chłonnych?dzieki

2. Data: 2004-12-18 12:56:23

Temat: Re: guzek pod pachą
Od: "Souad" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ag" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> czy guzek pod pacha to norma (węzeł chłonny) czy tez powód do
niepokoju.Iczy
> badania USGpiersi równiez obejmuja ten obszAr czy tez nalezałoby zrobić
> oddzielne usg wezłow chłonnych?dzieki

Witaj,
nie jestem lekarzem, więc autorytetem w tej dziedzinie nie jestem, ale....
czy może stosujesz antyperspiranty? Swego czasu też miałam taki problem,
nie zbyt duży guzek tuż pod skórą. W moim przypadku powodem były właśnie
antyperspiranty zatykające ujście kanalików.
Jednak mimo wszystko wizyta u lekarza jest jak najbardziej wskazana.

Pozdrawiam
D.

3. Data: 2004-12-19 13:32:27

Od: a...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

hm , stosuję antyperspiranty ale to jest własciwie nieco nizej ten guzek- nie
pod samą pachą - tylko pod "pod pachą" :)

cisnieniomierze
guzek pod pachą
Roaccutan a alkohol
Peknieta zylka w oku