guzek przy odbycie

1. Data: 2008-08-22 07:31:25

Temat: guzek przy odbycie
Od: "Malalai" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych,

wrzucilam juz na p.s.d., tutaj tez, bo w koncu dzieck juz spory.

dzis rano dziecko stwierdzilo, ze 'cos mi wystaje z pupy'. Obejrzalam, a tam
rzeczywiscie taka kulka wilekosci ziarnka grochu, twarda, przy samiutkim
odbycie. co to moze byc? zaraz dzwonie do lekarza, ale dotrzemy tam dopiero
po poludniu.
moze ktos z was spotkal sie z czyms takim?? zdenerwowalam sie, bo nie ma
pojecia co to moze byc;/

pozdr
malalai i nico(prawie 7)

2. Data: 2008-08-22 13:02:42

Temat: Re: guzek przy odbycie
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malalai <m...@o...eu> napisał(a):

> [...]
> po poludniu.
> moze ktos z was spotkal sie z czyms takim?? zdenerwowalam sie, bo nie ma

hemoroid?? ale chyba za mlode na to,...

i.

3. Data: 2008-08-22 14:03:19

Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Aug 2008 09:31:25 +0200, Malalai napisał(a)
w:<news:g8lq0h$2lm$1@news.onet.pl>:

Może być żylak odbytu.

--
Quid leges sine moribus?