Antykatolickie dogmaty wiary w sadyste

1. Data: 2008-08-09 15:37:10

Temat: Antykatolickie dogmaty wiary w sadyste
Od: "norim" <n...@p...pi> szukaj wiadomości tego autora

"Stan" <s...@g...com> wrote in message:
> Jestem myslacym samodzielnie dzieckiem Stworcy
> nie zycze sobie aby jakakolwiek osoba cierpiala za MOJE przewinienia
(grzechy).

Głupiś.
Albowiem, gdy ty zło czynisz, ZAWSZE ktoś cierpi.
Przede wszystkim drugi człowiek.
Następnie twoja matka odczuwa ból, że tak źle ciebie wychowała.
Ale najbardziej cierpi twój Stwórca i Zbawca - jedyny Bóg.

Jeśli więc nie chcesz, by ktokolwiek cierpiał z twego powodu - NIE GRZESZ
!!!