Re: gwiazdki

Data: 2005-12-05 08:01:26
Temat: Re: gwiazdki
Od: "OLUSIA" <o...@g...pl>

ania1161 <a...@g...pl> napisał(a):

> ale mysle ze na poczatek wystarczy mi karton (przynajmniej poprobuje)
> dzieki za rade i sugestie
> ania
>

> Witam!
Kupiłam blok techniczny o długości 42 cm, ale jak się złoży na poł taki
pasek, to ma 21 cm i coś nam z córcią nie wychodziło i nie mogłyśmy dojść wg
rysunków, co robimy nie tak, chyba to jest za krótko?
Takie piękne te gwazdki, a nie ma nigdzie po polsku opisu... W każdym razie
nie znalazłam, Google przeszukałam kilka razy i nic.
OLUSIA
OLUSIA