[gww] panstwowy ginekolog starajacy sie... ?

1. Data: 2006-08-03 07:03:38

Temat: [gww] panstwowy ginekolog starajacy sie... ?
Od: "zpos " <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie w warszawie przyjmuje 'panstwowy' ginekolog, z którego byliście
zadowoleni?
moja pani ma od zawsze (kiedy przyjmuje pigulki) klopot z u3maniem cyklu
(plamienia w czasie przyjmowania) no i lekarz tak sobie eksperymentuje i
przepisuje coraz to nowe pigulki... ;|
a ja uważam, że powinien ją wysłać na badania hormonalne i dopiero coś
przepisać. kiedy poprosiła go o skierowanie, nie zgodził się.
dodam, że po tych nowych pigułkach (narzekała na bolące i opuchnięte nogi).
internista (akurat robiła sobie badania do pracy) zalecił żelazo i nieco się
poprawiło. ja jednak chciałbym, żeby te pigułki zostały wybrane 'dobrze' i
żeby jej pasowały.
czy jest gdzieś w wawie taki lekarz, który przepisze bezpłatne badania
hormonalne?

2. Data: 2006-08-03 11:48:07

Temat: Re: [gww] panstwowy ginekolog starajacy sie... ?
Od: mierzwoj <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zpos " <e...@N...gazeta.pl> wrote in

> gdzie w warszawie przyjmuje 'panstwowy' ginekolog, z którego byliście
> zadowoleni?

czesc

nie ma czegos takiego jak starajacy sie panstwowy lekarz uwierz mi

pozdro

3. Data: 2006-08-03 12:24:03

Temat: Re: panstwowy ginekolog starajacy sie... ?
Od: d...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem, ze te problemy z "utrzymaniem " cyklu polegaja na plamieniach
miedzymiesiaczkowych?moze lepiej isc bez skierowania na badanie
hormonow plciowych, jesli lekarz nie chce dac takiegi skierowania?robi
sie je w 3dc, prog, estr,fh,lh,test., mozna zrobic od razu tsh i f3
f4...( jesli dobrze pamietam wszystkie). Skoro twoja partnerka ma
problemy w czasie przyjmowania pigulek-warto pomyslec o innej
antykoncepcji...lekarzowi jest rudno "trafic" od razu na najlepsze
pigulki, czasem trzeba zmienic kilka roznych zeby znalezc te, ktore sa
optymalne.

4. Data: 2006-08-03 14:00:02

Od: "Tadeusz" <t...@p...antyspam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mierzwoj" <> napisał w wiadomości
> "zpos " <e...@N...gazeta.pl> wrote in
>
> nie ma czegos takiego jak starajacy sie panstwowy lekarz uwierz mi

możesz nie wierzyć ale są ...
niewiele bo niewiele ale naprawdę są!

Tadeusz

5. Data: 2006-08-03 19:53:29

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

zpos napisał(a):
> gdzie w warszawie przyjmuje 'panstwowy' ginekolog, z którego byliście
> zadowoleni?
Na Batorego. W przychodni SANA. Na przeciwko Stodoły. Kobieta.

--
Kaja

zapalenie okostnej (jest antybiotyk a mimo to spuchlam)
Co znaczy zwrot... z ulotki lekarstwa?
PLAMY NA SKÓRZE, DERMATOLOGIA, PROSZE POMÓŻCIE !!!
Skurcze - pytanie
Endo USG