h2o

1. Data: 2003-07-21 07:52:17

Temat: h2o
Od: "Agatka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauważyłam ostatnio u siebie dziwna tendencje
Mam skore mieszana a nawet trochę tłustawa z trądzikiem już kończącym się
mam nadzieje i myłam skore różnymi środkami szukając dla mnie
optymalnego.Mleczka,mydła(siarkowe tez) żele i cała reszta.
Od tygodnia myję twarz tylko wodą( i to z kranu!!) potem smaruję kremem,
i cera wygląda coraz piękniej.Najładniej wygląda tuż po umyciu.W ogóle się
nie błyszczy ,nic się nie zatyka(jak często po mleczku) i w ogóle,gładka i
jędrna.
Już dawno zauważyłam to na skórze,nigdy nie stosowałam żadnych
alsamów( niedawno zaczęłam żeby na słońcu taka "goła" nie chodzić i nie mogę
zrezygnować z płynów do kąpieli o zapachu grejpfruta(mniam) ale najlepsza
kondycje ma skora po samej wodzie.Jest gładziutka i jędrna
Ktoś może tez tak ma??

1. Data: 2003-07-21 08:13:35

Temat: Re: h2o
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musisz miec dobra wode w kranie:))
Chociaz cos w tej pochwale h2o jest. Ja mleczka do makijazu nigdy nie
lubilam i nawet jak zdarza mi sie go uzyc, to potem i tak musze go zmyc woda
i jakims namydlaczem:)) Dopiero potem czuje, ze skora oddycha. Ale bez
nawilzacza niestety sie nie obejdzie.

Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-07-21 08:27:39

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agatka" <g...@o...pl> wrote in message

No to wnioskuje, ze nie jestes w Warszawy :)))))))

Dominika R

1. Data: 2003-07-21 08:42:09

Od: "Agatka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kazda woda.właśnie to mnie dziwi.Fakt ,ze u mnie woda jest srednia,ale bylam
niedawno w poznaniu na pare dni i tam mylam twarz tylko wodą.To duze miasto
i wode pewnie ma nie za piekną a mi nie szkodziła.Dziwne zawsze myslałam ze
mam wrazliwa skore.No i ten tradzik tez swietnie sie czuje.Znaczy sie
wlasciwie nie-swietnie

1. Data: 2003-07-21 08:50:41

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ze
> mam wrazliwa skore.No i ten tradzik tez swietnie sie czuje.Znaczy sie

No to pozazdroscic :) Ja cale zycie spedzilam w Szczecinie i nic dziwnego
sie ze mna nie dzialo jesli chodzi o wode. Teraz zanioslo mnie do Warszawy i
po prostu tragedia :((( Juz po 2 - 3 dniach od pojawienia sie tutaj zaczyna
mnie wysypywac na buzi :(( Skora ciala przesusza sie wrecz tragniczne. To
samo ma moj (za 5 dni) maz. Az strach pomyslec, ze musimy tu jeszcze
posiedziec. Mysle, ze to tez kwestia kiepskiej instalacji w mieszkaniu, w
ktorym akutalnie jestesmy (np. czesta zolta woda). Niedlugo idziemy na
"swoje" i mam nadzieje, ze bedzie juz lepiej - sa tam nowe instalacje. W
kazdym razie jutro wracam do Szczecina, zeby moja buzka odsapnela przed
sobota :)) Nie chce miec na slubie krosteczek ;))

Dominika R

1. Data: 2003-07-21 09:18:49

Od: "Agata" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkiego najlepszego....... :))

1. Data: 2003-07-21 09:26:24

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agata" <a...@w...pl> wrote in message
> Wszystkiego najlepszego....... :))

:))))))) Dziekuje :))

Dominika R

1. Data: 2003-07-21 09:32:53

Od: "Agatka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

i ja dołączam się z życzeniami do mojej imienniczki
sto lat!!

1. Data: 2003-07-21 09:48:05

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i ja dołączam się z życzeniami do mojej imienniczki
> sto lat!!

Dziekuje rowniez :)))

Dominika R

1. Data: 2003-07-21 10:25:53

Od: "Kasia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jędrna.
> Ktoś może tez tak ma??
>
> Hehe, ja tez tak mam :) jakos ostatnio nie lubię się smarować tymi
wszystkimi kremami, mleczkami itp. Szczególnie w lato, bo czuję wtedy, że
się świecę. Mleczka lub toniku uzywam tylko do demakijażu, ale po tym i tak
zmywam wszystko wodą i wtedy buzia jest najładniejsza. Nie ma to jak natura.

Pozdrawiam Kasia :)

Manicure Francuzki - Avon
Pytanie o .. oczy ;>
Oznaczenia na obuwiu