haft na wełnie

1. Data: 2004-08-16 20:48:42

Temat: haft na wełnie
Od: "elcia" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Planuję zrobić na drutach komplet czapkę i szalik, które następnie chcę
wyhaftować. Myślę o kwiecie, ale ponieważ wplatanie go we wzór wydaje mi się
zbyt trudne, zastanawiam się właśnie nad haftem. Nie mam jednak pojęcia jak się
to robi na wełnie. Czy macie jakieś pomysły?

1. Data: 2004-08-16 22:14:33

Temat: Re: haft na wełnie
Od: "Honorata" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje jednak wrobic ten kwiat. Jest to łatwiejsze od haftowania i
etekt lepszy.
O ile ma to byc cała powierzchnia a nie tylko kontur.
Pozdrawiam

1. Data: 2004-08-17 07:20:41

Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Haftuje się ściegiem imitującym ścieg pończoszniczy. Przeciągając nitkę tak
jak prowadzi nitka w robótce . Całkowicie imituje to wzór wrabiany.
Pozdrawiam Ola g-g 2732976

[3M]oddam włóczki i druty
[xxx] Oprawa haftów - Białystok
Nowy Tatty Teddy mikołajowy