[xxx] Oprawa haftów - Białystok

1. Data: 2004-08-16 15:56:18

Temat: [xxx] Oprawa haftów - Białystok
Od: "Ania Białystok" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane Białostoczanki!
Wiem, że jest Was tu sporo i w dodatku jesteście doświadczonymi hafciarkami.
Podzielcie sie informacją, gdzie oprawiacie wasze prace? Bardzo podobają mi
się oprawy Godlewskich, ale ceny są koszmarne, zupełnie nie na moja kieszeń.
A więc gdzie?

1. Data: 2004-08-16 18:47:00

Temat: Re: [xxx] Oprawa haftów - Białystok
Od: "Ewa Łempicka" <e...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć. Zbyt doświadczoną hafciarką nie jestem ale swoje prace oprawiam w
ramki kupowane na rynku przy Jurowieckiej. Ramki są proste, beż żadnych
udziwnień, mi się podoba a i cena kusząca. Pozdrawiam. Ewa

1. Data: 2004-08-16 18:54:15

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mi
> się oprawy Godlewskich, ale ceny są koszmarne, zupełnie nie na moja

Ja do tej pory też oprawiałam sama - zamawiałam tylko cięte fachowo paspartu
(nie wiem jak to się pisze), albo wycinałam sama z kolorowego brystolu :)
Na pewno taniej mają oprawę obrazów na antoniukowskiej na pierwszym
przystanku za gastronomikiem jak się jedzie z centrum :)

******** Magda ********
Białystok GG 1582381
www.madziula.prv.pl - już niedługo zmieniona :)

1. Data: 2004-08-17 17:32:37

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"madziula" <m...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:

> [...]
> Na pewno taniej mają oprawę obrazów na antoniukowskiej na pierwszym
> przystanku za gastronomikiem jak się jedzie z centrum :)

Podpisuje sie czterema konczynami pod opinia Magdy,
Pan ze sklepu Galeria Papieru i Piora jest otwarty na rozne
propozycje i ceny nie sa wygorowane,zdarzylo mu sie
nawet sprowadzic do sklepu specjalnie dla mnie ramki
o poszukiwanym przeze mnie bezskutecznie rozmiarze
Pozdrawiam
Pusia (Strasburg a czasami Bialystok)
"Jedna zaba nie czyni zoladka pelnym" :))))))

Nowy Tatty Teddy mikołajowy
w Ace zżółkła serwetka - ratunku!!!!!
druty-wzory
[szydełko]nadchodzi jesień - poszukje wzoru na piękny szal
[druty] wzory ubranek dla lalki dzidziusia typu baby born