Re: haftowanie metodą

Data: 2002-05-29 20:07:13
Temat: Re: haftowanie metodą
Od: Maciachowa <m...@w...pl>

Dnia Tue, 28 May 2002 09:03:09 +0200, "Iwona Lorent"
<I...@i...pl> napisał(a):

> [...]

Iwona - rzadko prosze o jakis wzorek, ale ta metoda jest taaaaka
szybka :-))) Moze chociaz jeden wzorek malutki coby sprawdzic czy to
jest to?
Kiedys dostalam jeden taki gotowy wzor razem z kanwa i welna.
Wyszylam absolutnie kiczowate i przesliczne jednoczesnie papugi i
oczywiscie wzor (schemat) gdzies mi sie zapodzial.
papugi mialy wzor narysowany na papierze i wygladal on jak malowanka
/ kolorowanka dla dzieci. Kontury plus jakies tam obrysy i na tym
wyrysowany numer koloru. Czy o takich wzorkach myslisz?
Pozdrawiam
Maciachowa
--
Maciachowa