halasliwa bateria

1. Data: 2003-07-28 14:58:40

Temat: halasliwa bateria
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
Zamontowałem w kuchni nową beterie, taką całkiem zwykłą za 50 pln. Działa, nie
kapie, jest tylko jeden problem, mianowicie dzwięki jakie się z niej dobywają
przy mocniejszym odkręceniu wody. Szum jest na prawde zdecydowanien za głośny.
Czy kupując batrie jest jakiś parametr który określa poziom hałasu ? Czy może
to być powodem do reklamacji i w końcu jaką baterie kupić żeby dało sie jej
używać ? Czy kazda która kosztuje >100 pln będzie cichsza ? Jeśli ktoś ma
jakieś doświadczenia w w.w. temacie to prosze o odpowiedz.

Pozdrawiam,
Marek

1. Data: 2003-07-28 18:57:13

Temat: Re: halasliwa bateria
Od: "Janusz K" <a...@o...pl (zmien 7 na 6 - antyspam)> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich,
> Zamontowałem w kuchni nową beterie, taką całkiem zwykłą za 50 pln. Działa,
nie

Hmm, zauwazylem to samo, tyle, ze takie baterie za 50 pln zalozylem w
piwnicy i za bardzo mi to nie przeszkadza. Do domu zaszalalem- kupilem po
stowce :-).

Nie jestem fachowcem, ale wydaje mi sie, ze jakas roznica miedzy nimi musi
byc- i jest to np. cicha praca. Tak wiec z reklamacji chyba nici. A tak na
marginesie- mialem kiedyc zaworki w zwyklych kranach ceramiczne- jedne
starsznie szumialy, inne byly ciche- roznica byla taka, ze w tych cichych
woda przez zaworek (2 plytki ceramiczne) trafiala na takiego plastikowego
jeżyka, w tej glosniejszej - byl to gladki plastik. Moze to o to chodzi?

Pozdrawiam
Janusz

1. Data: 2003-07-28 19:33:12

Od: "Aga" <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam /po raz pierwszy na tej grupie/!

Wlasnie niezdawno mialam ten sam problem - z tym, ze z bateria kupiona za
130 zl. Zaczela szumiec po mniej wiecej 10 miesiacach uzywania. Kupilismy ja
u kolegi w sklepie, wiec zawiezlismy - nic w niej szczegolnego nie znalezli,
wszystko ok, a niestety reklamacji z powodu szumu to raczej nie uznaja. Wiec
kupilismy nowa - tez za tyle samo, tyle, ze w promocji /tak to kosztuje 260
zl/ i ta juz nie szumi. A co bedzie dalej - zobaczymy.

Pozdrawiam

Agnieszka Berner

1. Data: 2003-07-28 20:51:06

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie jestem fachowcem, ale wydaje mi sie, ze jakas roznica miedzy nimi musi
> byc- i jest to np. cicha praca. Tak wiec z reklamacji chyba nici.

No tak kurna ale mogłoby by pisać na opakowaniu że bez zatyczek do uszu sie nie
da tego używać. Wtedy kupiłbym taką za 100. A tak to obejrzałem kilka i nie
widząc różnicy wziąłem tańszą bo po co przepłacać. (nie jestem
gdańszczanką :) )

> [...]
> jeżyka, w tej glosniejszej - byl to gladki plastik. Moze to o to chodzi?

To może być to. W tej mojej woda trafia bezpośrednio na metalową obudowę
baterii...

> Pozdrawiam
> Janusz

Dziękuje i pozdrawiam
Marek

1. Data: 2003-07-29 08:52:43

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz K" <a...@o...pl (zmien 7 na 6 - antyspam)> napisał w
wiadomości news:bg3rbi$5eb$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> jeżyka, w tej glosniejszej - byl to gladki plastik. Moze to o to chodzi?

Coś w tym musi być. Kiedyś przy grzebaniu w baterii wyjąłem z ceramicznego
zaworka coś, co wyglądało jak dziurawe sitko i wydawało się, że jest
do niczego nie potrzebne. Po tej operacjii woda zaczęła wściekle szumieć
i musiałem czym prędzej wstawiać to coś z powrotem.

Witek

1. Data: 2003-07-29 10:02:41

Od: "Marcin Szumilas" <s...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witek" <w...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Coś w tym musi być. Kiedyś przy grzebaniu w baterii wyjąłem z
> ceramicznego zaworka coś, co wyglądało jak dziurawe sitko i wydawało
> się, że jest
> do niczego nie potrzebne.

Ja też wyjąłem; rzeczywiście niepotrzebne ;)
Ale nie zauważyłem zmian w pracy.

MS

1. Data: 2003-07-30 08:00:02

Od: " " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-07-31 14:46:58

Od: "ala" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
> używać ? Czy kazda która kosztuje >100 pln będzie cichsza ? Jeśli ktoś ma
> jakieś doświadczenia w w.w. temacie to prosze o odpowiedz.

Nie uważacie że coś w tym musi być ?

Na hydraulice nie znam sie wcale, ale... jest taka zasada, do której zawsze
staram się stosować. Nie kupowac towarów, których cena znacznie odbiega od
przeciętnej ceny za dany towar, lub jest dużo niższa od najniższej ceny.
Ostatnio kupiłam w jednym w supermatketów kran do łazienki za jedyne 98
złotych. Działa poprawnie. Gdyby było inaczej - mogę towar zwrócić i wymienić
na inny.

czyszczenie skóry ekologicznej
awaria elektrycznego ogrzewania podłogowego
Kamera cyfrowa Sony DCR-TRV 340E
roleta zamiast drzwi?
Wkładka ABUS, Witex do drzwi