halogen oven - opinie

141. Data: 2010-09-21 00:36:16

Temat: Re: halogen oven - opinie
Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-21 01:43, Panslavista pisze:
> "Marsjasz"<d...@w...pl> wrote in message

.html

> W chomontowie? W suterenach?

Panie Jerzy,
jakich suterenach???
blisko Pan ma zapraszam domek niewielki ale ladny...
palac to nie jest ale starczy...
pozdrawiam
ps. gg aktualne ???

142. Data: 2010-09-21 06:09:59

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
> Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał w wiadomości

(ciach)

> [...]
> musiałem używać zimowych śpiworów, bo bezwładność cieplna budynku była
> duża.
>
> Tak naprawdę na 2-3 dniowy brak prądu trzeba mieć niewielkie zapasy
> żywności dającej się przyrządzić na zimno, paliwo do samochodu i latarkę.
> Warto mieć też sprzęt turystyczny jak np ciepła odzież, kuchenka i
> liofilizaty. Gdyby zdarzył się brak trwający dłużej niż 4 dni, to do tej
> listy dodałbym agregat prądotwórczy oraz promiennik gazowy z butlą. Gorzej
> mają osoby chore, ale np ja bym przetrwał komfortowo miesiąc albo i kilka.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasne....
agregat pradotworczy w bloku ^^
I co jeszcze?

143. Data: 2010-09-21 07:04:25

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>

> Panie Jerzy,
> jakich suterenach???
> blisko Pan ma zapraszam domek niewielki ale ladny...

Siedzę w domu, więc nie mogę obiecać, gg jak dawniej.

144. Data: 2010-09-21 07:39:36

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
(ciach)

> [...]
> Zresztą
> dla mnie mycie garnków nie stanowi problemy bo mam taką szafkę co do niej
> wkłada
> się brudne i wyjmuje czyste. To jak ja miałbym na własne życzenie narobić
> się
> jak głupi to wolę jak przez 2 dni, niech będzie tydzień, raz na 15 lat w
> mieście
> nie będzie prądu albo gazu. Prawdopodobieństwo ze nie będzie obydwu naraz
> jest
> tak małe że praktycznie nie istnieje. Wymyśl teraz coś żeby pokazać ze nie

Nic prostszego - powodz, zalanie stacji transformatorowych, punktow
przesylowych i ?
Lezysz i kwiczysz bo nawet nie wiesz jak sobie poradzic :-)))
na dodatek masz spore trudnosci z czytaniem ze zrozumieniem :-)))
Dla jasnosci -- mieszkam w miescie, tez mam to o czym piszesz (oprocz
zmywarki, kuchenki mikrofalowej do ktorej czuje wstret).
Tyle
Mozesz nie odpisywac zebys sie juz wiecej nie osmieszal :-)

145. Data: 2010-09-21 07:46:11

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

(ciach)

> Takie coś jest prawdopodobne tylko jak by była wojna. Wyjrzałem przez
> okno.
> Żadnych samolotów ze swastykami nie widać. Awarie się zdarzają, remonty
> też. Ale
> w dużych miastach usuwane i naprawiane jest to bardzo szybko.

jasne, szczegolmnie jak u mnie zaczeli wymieniac rury do CO (te zewnetrzne,
doprowadzajace wode do mieszkan) z poczatkiem wrzesnia :-) (a mieli to robic
w kwietniu nawiasem mowiac) a skonczyli wczoraj.
Podobnie moglo by byc z rurami gazowymi, kablami elektrycznymi czy
rurociagami wodnymi 9w zeszlym roku awarie wodnych rur usuwali 3 dni).
Wojna? - Nie, polska rzeczywistosc.

146. Data: 2010-09-21 07:47:17

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

(ciach)

> Znowu chcesz coś udowodnić używając argumentów idioty trzeciej kategorii.

Uzywa argumentow takich jakiego ma "wspolrozmowce" :-)))

147. Data: 2010-09-21 07:58:14

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-20 16:14, Ikselka pisze:

> Jedno jest pewne: w razie czego ocaleje od głodu tylko ta część Polski,
> która ma fajerki :-)

A co z tymi, co mają butle z gazem albo potrafią powiesić kociołek nad
ogniskiem?

th

--
http://nitkowo.bloog.pl

148. Data: 2010-09-21 08:09:50

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> To trzeba było napisać a nie czekać aż ktoś inny to zrobi. Baba jest
> głupsza niż
> ustawa przewiduje.

Eeeeeeeeee to i na ustawach się znasz? hehehe
"a Łyżka na to - niemożliwe" hehehe

149. Data: 2010-09-21 08:29:10

Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-21 08:09, Misiek pisze:

> Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasne....
> agregat pradotworczy w bloku ^^
> I co jeszcze?

A to jakiś problem jest? Mała turystyczna honda na balkonie i masz prąd.
Może piekarnika tym nie pogonisz, ale na wiele rzeczy wystarczy.
--
Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

150. Data: 2010-09-21 08:32:24

Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-21 00:05, Ikselka pisze:

> Widzisz, nie mam tv, a jednak wiem, co siedzi w tej butelkowanej i skad ona
> się bierze:
>
> http://media.wp.pl/kat,1022939,wid,10038203,wiadomos
c.html?ticaid=1aec0

No i co z tego ma wynikać? Że wodzie jest rad i uran? To niech zbadaja
kranówę, też znajdą. A z artykułu wynika, że jednego i drugiego jest
bezpiecznie mało. (pomijam już w ogóle kwestie szkodliwości takich
ilosci, bo nei wiem co ma byc groźne Twoim zdaniem - promieniotwórczość,
czy toksyczność?

> Dotarlam także do takich informacji na temat miejsc odiertów i sposobów
> butelkowania znanych wód, ze włosy dęba stają.

Dawaj. Porównamy z większością studni na wsiach.

--
[...]

made in neapol - kuchnia.tv sroda 22
Jaki robot do ziemniaków i warzyw?
Re: Niedobre kotlety mielone jak je wykorzystac do obiadu?
Re: grzyby gdzieś ruszyły?
GMO - trucia ciąg dalszy.