Re: halogen oven - opinie

From: "Misiek" <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: halogen oven - opinie
Date: Tue, 21 Sep 2010 09:46:11 +0200

Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
news:7d75.00000423.4c974c1f@newsgate.onet.pl...

(ciach)

> Takie coś jest prawdopodobne tylko jak by była wojna. Wyjrzałem przez
> okno.
> Żadnych samolotów ze swastykami nie widać. Awarie się zdarzają, remonty
> też. Ale
> w dużych miastach usuwane i naprawiane jest to bardzo szybko.

jasne, szczegolmnie jak u mnie zaczeli wymieniac rury do CO (te zewnetrzne,
doprowadzajace wode do mieszkan) z poczatkiem wrzesnia :-) (a mieli to robic
w kwietniu nawiasem mowiac) a skonczyli wczoraj.
Podobnie moglo by byc z rurami gazowymi, kablami elektrycznymi czy
rurociagami wodnymi 9w zeszlym roku awarie wodnych rur usuwali 3 dni).
Wojna? - Nie, polska rzeczywistosc.