halogeny nad prysznicem

1. Data: 2004-09-27 20:25:02

Temat: halogeny nad prysznicem
Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

takie proste pytanko, ale troche sie boje - czy sa dostepne halogeny, ktore
moge umiescic nad prysznicem? Mialoby to byc zamontowane w półce
z plytek - grubosc półki ok. 7cm.
Czy takie cos bedzie bezpieczne? W sklepie boje sie pytac - oni nie
beda z tego korzystali, a nie chcialbym miec przykrej niespodzianki
przez te halogeny jak bedzie dosc duzo pary

Mariusz

1. Data: 2004-09-29 06:49:16

Temat: Re: halogeny nad prysznicem
Od: "Kris" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> takie proste pytanko, ale troche sie boje - czy sa dostepne halogeny,
ktore
> moge umiescic nad prysznicem?

Ja mam halogeny wmontowane w podwieszany sufit nad prysznicem i nie ma
żadnych problemów.
k.

1. Data: 2004-09-29 07:02:37

Od: "Daniel Ruszała" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> beda z tego korzystali, a nie chcialbym miec przykrej niespodzianki
> przez te halogeny jak bedzie dosc duzo pary

Ja tak mam w podwieszanym suficie i nie ma zadnego problemu. Dobrze by było
jednak transformator umieścic gdzie indziej i wtedy nie bedzie zadnych
kłopotów z tym

1. Data: 2004-09-29 10:07:03

Od: "Marcin H." <m...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> napisał w wiadomości

> Ja mam halogeny wmontowane w podwieszany sufit nad prysznicem i nie ma
> żadnych problemów.
> k.

czy to sa zwykłe halogeny (oprawki) czy jakieś izolowane? mój elektryk
powiedział, że jak sobie kupie wzykłe to on mi je zainstaluje na moją
odpowiedzialność bo jego zdaniem powinny być jakieś specjalne za naprawde
gruba kasę (już nie pamiętam 400 czy 800 zł)

Marcin

1. Data: 2004-09-30 06:57:18

Od: u...@d...invalid szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> beda z tego korzystali, a nie chcialbym miec przykrej niespodzianki
> przez te halogeny jak bedzie dosc duzo pary

Tak, sa oprawy halogenowe ktore sa wodoszczelne. Tylko nie kupisz ich za
latwo i tanie to one nie sa. W Warszawie mozna znalezc na zamowienie w
firmie Krulen (http://www.krulen.com.pl) firmy Erco lub Hera (nie
pamietam dokladnie a nie mam katalogu).

Maja atest na chlapanie i zalewanie woda w przeciwienstwie do
'normalnych' opraw ktore sa w kazdym sklepie.

pozdro

1. Data: 2004-09-30 08:48:20

Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 30 Sep 2004 06:57:18 GMT
u...@d...invalid wrote:

> Tak, sa oprawy halogenowe ktore sa wodoszczelne. Tylko nie kupisz ich za
> latwo i tanie to one nie sa. W Warszawie mozna znalezc na zamowienie w
> [...]

nic na w/w stronie nie ma :-)
tz nic nie dziala
mozesz podac przykladowe ceny?

Sierp

1. Data: 2004-09-30 09:17:54

Od: u...@d...invalid szukaj wiadomości tego autora

> On Thu, 30 Sep 2004 06:57:18 GMT
> u...@d...invalid wrote:

> nic na w/w stronie nie ma :-)
> tz nic nie dziala
> mozesz podac przykladowe ceny?
>
> Sierp

proponuje zadzwonic i sie dowiedziec:
http://www.krulen.com.pl/kontakt/kontakt.html

z cenami ci nie pomoge.

pozdro

1. Data: 2004-09-30 11:09:01

Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

e tam bez przesady. Widziałem ostatnio w Praktikerze oprawki IP44 po jakieś
sto ileś tam zł.

Robert

1. Data: 2004-10-01 06:29:55

Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 30 Sep 2004 13:09:01 +0200
"rpm" <r...@a...pl> wrote:

> e tam bez przesady. Widziałem ostatnio w Praktikerze oprawki IP44 po jakieś
> sto ileś tam zł.

ja widzialem np. komplet trzech po okolo 200pln, bylo napisane ze do lazienek,
ale jak sie upewnic? :)

Sierp

Re: halogeny nad prysznicem
Zakup mieszkania w 2004 a możliwość odliczeń w PIT.
Przewod elastyczny do gazu z zaworem
Srubki - "2" lub "3"
Lodowka Ariston ?