hamburgery z grilla

1. Data: 2002-06-19 14:58:09

Temat: hamburgery z grilla
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam na nie smaczka, ale jeszcze nigdy nie robiłam, więc liczę, że starzy
wyżeracze tego typu potraw pomogą.
Jakie mięsko kupić, i co dalej z nim zrobić, żeby trzymało się toto na grilu
kupy i nie rozpadło, bo to ponoć z mielonego albo siekanego i co wsadzić
jeszcze do tego mięska? Bo z bułkami i kapustkami z ogórkiem kiszonym,
cebulką i sosami to sobie poradzę :))
Z góry dziękuję i czekam, bo jutro z rana jadę po mięsko, a po południu
śmigam nad jezioro
Tylko doszły mnie słuchy, że pogoda ma się załamać, ja też się chyba załamię
:(((

wkn

1. Data: 2002-06-19 16:37:24

Temat: Re: hamburgery z grilla
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Jun 2002 16:58:09 +0200, "Wkn" <w...@w...pl> wrote:

> [...]
>śmigam nad jezioro
>Tylko doszły mnie słuchy, że pogoda ma się załamać, ja też się chyba załamię

Na klasycznego - nic nie wsadzaj - zmiel mieso , ulep ksztalt
porzadany i na grilla go...

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-06-19 17:07:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Jun 2002 16:37:24 GMT, "Art(Gruby)" <j...@p...net>
wrote:

>Na klasycznego - nic nie wsadzaj - zmiel mieso , ulep ksztalt
>porzadany i na grilla go...
>
>Art(Gruby)
>Abyssus abyssum invocat.

na pewno zaraz ktos wrzasnei, ze nie mlec a skrobac (choc...czy
ja wiem...nie ma Waldka ;)) ) te miecho

Trysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-20 05:52:13

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

ja zrobilem cos takiego:
1 kg miesa mielonego
1 mala posiekana cebula
1 zabek czosnku
0,5 kieliszka brendy
1 lyzeczka soli
0,5 lyzeczki swierzo zmielonego pieprzu
garsc posiekanej natki pietruszki

- wszysto razem bardzo dokladnie wyrobilem, ulepilem kotlety /wielkosci malych
paczkow/ odstawilem na 3 godz. do lodowki, przed grilowaniem posypalem przyprawa
meksykanska do grila, nieco splaszczylem i grilowalem - wyszly pyszne

1. Data: 2002-06-20 11:39:57

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> na pewno zaraz ktos wrzasnei, ze nie mlec a skrobac (choc...czy
> ja wiem...nie ma Waldka ;)) ) te miecho

Waldek juz jest.
Pewnie przebija sie przez XXX postow :-)

--
Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences

1. Data: 2002-06-20 12:56:43

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>z?apa?em!!!!
>
>Ju? jestem. Mi?so posieka?, nie mieli?. Ale jak kto? zmieli, to
>bejzbolowców nie wy?l?.
>
>Waldek

wiedzialam, ze zdazysz!!!!!!!!!

Trysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-20 13:09:13

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> na pewno zaraz ktos wrzasnei, ze nie mlec a skrobac (choc...czy
> ja wiem...nie ma Waldka ;)) ) te miecho

złapałem!!!!

Już jestem. Mięso posiekać, nie mielić. Ale jak ktoś zmieli, to
bejzbolowców nie wyślę.

Waldek

1. Data: 2002-06-24 06:04:57

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kw <k...@a...wbc.lublin.pl.NOSPAM> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@a...wbc.lublin.pl.NOSPA
M...
> [...]
przyprawa
> meksykanska do grila, nieco splaszczylem i grilowalem - wyszly pyszne

a to ja mialam inne:
pól kilo mielonego wola
1 jajo
2 lyzki bulki tartej uprzednio nasaczonej mlekiem
sól, pieprz

zgrilowalismy, bula tradycyjnie z sezamem, na nia kapusta czerwona, na to
sos ostry rózowy, na to hamburger, na to kapusta wloska, na to sos
pieprzowy, potem pokrojona cebulka i ogórejk kiszony i sos chili.
O rany, ale bylo dobreee :))) Znowu to powtórze.

wkn

kurki
Ciastaka
angielojezyczne przepisy - miary