cydr - pytanie drugie - gdzie kupic?

1. Data: 2002-06-19 17:28:32

Temat: cydr - pytanie drugie - gdzie kupic?
Od: hmmm <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie.

jako ze wiem juz, iz cydr domowym sposobem uzyskam dopiero na jesieni,
mam do was drodzy grupowicze pytanie jak w temacie - gdzie nabyc droga
kupna (posune sie do przekupstwa, jesli bedzie trzeba) cydr?
wiem posypie sie pewnie lawina, bo za granica cydr jest.
wiec uscisle - gdzie w Polsce?

pozdrawiam,

hmmm
spragniona

(Brian Turner tez lubi cydr i ja mu sie nie dziwie...)

1. Data: 2002-06-20 08:38:59

Temat: Re: cydr - pytanie drugie - gdzie kupic?
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jako ze wiem juz, iz cydr domowym sposobem uzyskam dopiero na jesieni,

???
Dlaczego?
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

1. Data: 2002-06-20 09:44:36

Od: hmmm <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Jun 2002 10:38:59 +0200, "Jerzy" <0...@m...pl>
napisal:

>???
>Dlaczego?

bo:
"(...)Dojrzale, ale winno - kwasne, zdrowe jesienne jablka wymyc..."
p. Nowicki cytowany przez Pararoberta (dziekuje, dziekuje, dziekuje!).

no to gdzie kupie teraz flasze albo dwie cydru?

hmmm
ide dzis wydac kolejne 8zl na marny cydru kubeczek, ech...

1. Data: 2002-06-20 10:47:04

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "(...)Dojrzale, ale winno - kwasne, zdrowe jesienne jablka wymyc..."
> p. Nowicki cytowany przez Pararoberta (dziekuje, dziekuje, dziekuje!).
>
> no to gdzie kupie teraz flasze albo dwie cydru?

Aaaa, to wszystko wyjasnia. I ty w to uwierzyles?
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

1. Data: 2002-06-20 11:01:42

Od: hmmm <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 20 Jun 2002 12:47:04 +0200, "Jerzy" <0...@m...pl> napisal:

>Aaaa, to wszystko wyjasnia. I ty w to uwierzyles?
>;-)

uwierzylam, dlaczego...? buuu :-(

_hmmm_
skonfu... confused :-(

1. Data: 2002-06-20 11:11:13

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uwierzylam, dlaczego...? buuu :-(

Bos latwowierny.
Teraz masz przez caly rok dostepne jablka kwaskowe i to bardzo dobre.
A nawet i innych mozesz uzyc dodajac kwasku cytrynowego.
;-)
Przepisy sa w archiwum.
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

1. Data: 2002-06-20 11:28:29

Od: hmmm <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Jun 2002 13:11:13 +0200, "Jerzy" <0...@m...pl>
napisal/a:

> [...]
>Teraz masz przez caly rok dostepne jablka kwaskowe i to bardzo dobre.
>A nawet i innych mozesz uzyc dodajac kwasku cytrynowego.

po prostu chcialam scisle trzymac sie przepisu...
skoro jesienne, to nie letnie...

a przepisow w archiwum szukalam i nie znalazlam, widac niemotam.

_hmmm_

1. Data: 2002-06-20 12:00:52

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a przepisow w archiwum szukalam i nie znalazlam, widac niemotam.

Prosze:
http://groups.google.com/groups?num=100&hl=pl&lr=&ie
=UTF8&oe=UTF8&newwindo
w=1&q=cydr+group%3Apl.rec.kuchnia&btnG=Szukaj+z+Goog
le
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

1. Data: 2002-06-20 18:38:19

Od: "Talka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napi
sał:aesd8k$h5c$...@s...icm.edu.pl...

> Bos latwowierny.

Jerzy przyjżyj sie dokładnie postom hmmm i popraw sie na przyszłość ;-)))

Aneta

podpowiedz: hmmm to kobieta!

1. Data: 2002-06-20 20:16:11

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jerzy przyjżyj sie dokładnie postom hmmm i popraw sie na przyszłość
;-)))
> Aneta
> podpowiedz: hmmm to kobieta!

Hmmm, nikt mnie nie połaskotał.
Nawet nie pogłaskał. A lubię to.
;-)
Gdyby to była ręka kobieca od razu bym poczuł [mam cichą nadzieję].
A tak w "sieci" to się człowiek gubi!!!
Kto mnie pogłaszcze?
Odpowiedź może być na priv.
;-)))